amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, July 25, 2007

beautiful day..?

bosannye kat opis arini..
doing nothing..
berkira2 nak gi low yat jer nih..
igt nak amik hardisk baru..
tp xtau bile nak pegi..
bebudak ni da sibuk ngan pasport memasing..
nak pg bandung la..s'pore la..
hmm..aku pun xsbr2 ni..!
da lame x gi jenjln..
fuh~
kalo time2 cenggini aku diberi bantal..
pergh..best wo tdo..
busan..busan..
can't wait tuk balik umah n enjoy myself kat dpn tv!!

No comments: