amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, June 15, 2013

Final Exam!

Today is my 1st paper.
So far so good la. Boleh la nak Goreng since die subject general sket.
Yang aku riso paper esok.

Financial accounting!

Herghh~

Last Thursday n Friday cuti Konon nak study. But aku down with fever. Rugi cuti betaaa.. 

Pic tu pic baru pas balik klinik. Otw pegi keje dah rasa xsedap. But Konon kental nk gi keje. Lgpn ade benda nak buat. Skali half way I cudnt tahan. Ttbe je berpusing2. Wadde sgt kan.

Trus divert pegi klinik. But since aku pkerja unggul, uwek! Aku amik time sheet je. Skali amik kau! Malam tu trus flat lantas menyia2kan cuti utk study aku. Nak gi klinik balik pn xlrt dah that thusday.

But! Sbb terpaksa jugak, aku kne gi opis on Friday. But aku ttp pintu. No entry. I'm on leave. So dpt la cover certain topic for account paper. Semoga ianya mencukupi.

Ok now nk smbung. Amende ratio tahhhhh..
Wish me luck!

Later peeps!

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

No comments: