amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, June 28, 2011

kami berbakat!

untuk buat muka buruk!
buat je okeh!
tapi kami x buruk...

hik hik hik!

aku x tau korang suke x main lawan2 buat muke buruk..
aku sukeee....
siap paksa2 bebudak ni buat muke buruk..

sape paling buruk, die menang!
jom tengok peserta2 perlawanan MSPB!
(muke sape paling buruk)



peserta pertama : aku!
tema muka : 'jika takut di pukul ombak, pukul saja sungai itu..'



aku kan kakak...aku kena over.
penyertaan aku 2 kali..
tema ke-2 : 'di mana ada dahi, disitu ada jerawat..'




peserta kedua : cikudin
tema : 'mitbol ikea halal la...sape kate ade babi? babi betol....!'



peserta ke-3 : aja
tema : 'sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula terowong sempit itu'





dan!
tetamu jemputan khas pertandingan kali ini adalah....





MR DADDY!!
dengan tema kemunculannya..

'mengapa dikau yang aku cinta??'




tak lupa kepada penonton kita...
cipan!
" kalau kail panjang sejengkal, jangan ukur di gigi ini... "

TAMAT!

3 comments:

Izzati Athani said...

hahaha. okay no wonder. serious lawak gila babeng! hahaha.
takle blah siap bertema tuhh. haha.

ajja baek said...

cam haram weyh! hahahha!!
ayah tatap juara~~ phewittt!
nk sign~~ haha!

Anonymous said...

gelak guling2 dpn pc...
cibais....
paling xtahan tema :sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula TEROWONG sempit itu. hahahahaha
Tema paling kretippp...

-Kak et-