amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, March 5, 2012

Busy like a bee??

Phew~
Lately x menang tangan.
Adeeeee je bende kena buat and siapkan.
Time tu la berangan tangan ade 8 mcm sotong kurita.

Like last weekend, hari sabtu.
Siang tu g klang, wedding ache.
Pastu lpk amid kejap ngan apis n jojo.
Pastu lari plak gi gombak amik dulang.
Pastu lpk balik ngn kachak tgk midnite.
Aku curik jgk masa nak lepak ngn dorg tu.
Pasni xtau la bile lagi leh hang out cmtu.
Masing2 dh nk kawen sume.
Kul 3 pg baru sampai umah.
Pastu aku collapse!

The next day, sunday.
Bgn around 10, pastu kne serangan sakit perut.
Around 2 baru gi opis.
Ye aku kne keje ari ahad! *pasrah*
Sampai kul 6 lbih sket.
Pastu terus gi Sg Buloh amik barang lagi.
Singgah mandikan Bella jap.
Then baru pulang umah.

Skali kat umah ade Faris n Jija!
Main2 ngan dorang jap.
Sedar2 dh kul 1 pg.
Dok terkebil2 ats tilam sbb mate xbley tdo.
Time tu la plak teringin frien McD!
Around 2 baru tdo kot.
And now dlm kete otw to station ade meeting.

Kalo xotw camni, berhabuk la blog ni.
Perut lapar. Sumpah!
Mintak2 dorg sediakan food!

Work life pn sama bz.
Now kena cover another station sbb my team mate cuti bersalin daaa.. Expect end of march. Skali x sempat march dh dpt mc. So akak layankan aje..

Wut else nak cite.
Ha! Sgt eksaited nak tgu the day.
Preparation buat aku mcm hilang akal.
Hari2 dok pk pk ape lg yg tertinggal.
Sila cepat wahai hari!
*nampak benor gatal!*

Wee~
Later yaw.
Aku nak qada' tido smpai station.

Okbai!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: