amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, June 11, 2009

gi jage kain ko sendiri!

ni aku nk cite nih..hangin gak aku nih kdg2. aku xcampur n xsebok2 ape yg org lain nak buat..dorg nak beli barang brand ape ke..nak beli bape banyak ke..murah ke..mahal ke.. mampos aku xnak amik tau. tu sume hak masing2..aku xnk sebok..

same jgk ngan ape yg orang lain nak pakai..die nak pakai ketat smpai tekuar tetek ke..nk pakai skirt pendek sampai nampak spender ke..nk pakai heels smpai jln terkengkang-kengkang ke..skali lg aku cakap..aku xpeduli..as long as ko x kaco idop aku sudah..

bile aku dh pikir mcm tu kat org lain..aku expect dorg pn wat camtu kat aku..just mind your own bisnes la..aku nk beli ape ke..mahal ke murah ke..ko jgn sebok boley?? ni x..aku yg beli..ko yg sebok2 mahal. pastu kate "kalo aku xde la nak pijak duit macam ni" aku mcm...ei haram! dwet aku la bodoh..bukan dwet ko pun.. ke ko sebok2 ni sbb ko nak beli tapi ko mmg jenis kedekut?? semak! babi betol..nak je aku tampo muke ko ngan tapak kasut baru aku nih..

kdg2 aku xpaham ape yg org2 mcm ni punye motif. xde keje agaknye..bodoh melantun-lantun *matila curik ayat superman* aku nak blah dulu ar..tinge aku dah sakit dengar bebelan2 syaitonnirrojim ni memekak mahal la..itu la ini la..mcm la aku bayar pakai bulu die yg takut sgt habis! babi!

No comments: