amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, June 12, 2009

tido?

lately aku mcm ade masalah tidor ar..tah apsal tah. eh..x silap aku, aku dah cite ni kat n3 sblm2 ni..hurm..ko tgk la..ni la kesan xboley tido..haha. *xpsl2 aku bagi alasanmu exist..*

tp aku nak cite jugak..xkire..! hmm..da la xley tido..sehari aku tido ade la dlm 3 jam. tu pn setelah memaksa2 diri tido. ish ish..mcm2 masalah aku ni. haha!

kat opis wat mase ni dah 3 4 org tegur sbb aku nmpak mcm sakit. cheh! padahal aku xsakit pn..aku ngantuk je weh..tiap2 hari pn aku ngantuk. dlm kete otw tu..asyik tido je..smpai opis baru bangun. agaknye sbb tu la muke aku xberseri2 mcm biase! haha!!

lantak la...aku mau mlyn ngantuk aku nih. nnt boring2 aku update lg..huaarrgghh! ngantuk!

No comments: