amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, January 12, 2012

Heaven!

pitam!

aku jumpa kedai ni kat sunway pyramid!
macam nak pengsan weh~
kasut bersimpang siur depan mate aku dalam kedai ni.

and the concept bukan mcm kedai kasut biase. display je kasut tu kat tepi2.
pastu kalo nak mintak saiz kat org tu. pastu nnt try2 and tgk cermin 
*sampai skrg aku xtau apsal kne tgk cermin wlpn aku suke jgk buat benda tu*
kalo suke amik, kalo ttbe rase x suke, pulangkan balik kat sales girl tu and say sorry sambil buat muke cute!

tapi kat sini, die ltk kasut dlm box and ltk je kat rak2.
so ko pandai2 la pg kat kategori saiz ko.
ko amik la kasut mane yg ko pekenan.
pastu bwk la gi kaunter and bayar.

kasut tu plak die x susun ikut jenis ke hape. die main blasah je.
bile ade kat situ menyebabkan mcm nak jadi shoppaholic!
mcm ko dok tgh2 shelf yg penuh ngan kasut.
mcm...
"oowwwhhh!!! syyooorrggaaaa...kasut is everywhere!"

syiokkann!!!

 in term of price, kan die kate payless kan.
xde la payless sgt. brand2 yg ada is brand yg mcm jarang dengar.
maybe tu brand2 overseas yg bukan designer shoe tu.
so bile sampai kedai ni mgkin dia murah dr harga sbnar tp ttp mahal after convert price tu.
ko kena pandai carik la. cikudin dpt beli one pump shoe harga rm60 kot.
the shoe is ok sbb x licin. nampak je tu trus amik.
mmg x cakap banyak.

lain kali aku harus pegi lagi. hari tu pegi usha2 je.
test2 ape patut. owh x sabarrr!!

tamat

No comments: