amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, January 27, 2012

Budak rajin - aku!

Entry yang dh terkepam dlm draft!

Gong Xi Fatt Chai uolss!!
Akak harini xde pun pegi mane2 open house.
Dirumah sajork.
Mcm biase menidorkan diri sebanyak mungkin.
Baru la kejelitaan akak ni dapat dikekalkan.

Gitew~

Tapi, memikirkan akak ni anak dara sunti, yang menjadi igauan jejantans2 diluar sana, akak cuba untuk menrajinkan diri ye.

bukti aku rajin!

Xtau kenapa. Bangun je tido aura nirmala bonat meresap dlm diri iolss. Terus aku amik sume tudung yang tergantung dan basuh!

Meletoppp sangat kan!

tetudung bertuah yg bakal di basuh oleh aku yg baik

Tengah2 hari tu membasuh. Pakai tangan okeh. Tu yang siap topi tu. Kite ni warne x brape nak susu. Harus la ade protection. Topi sape tah aku sebat. Elok warna biru. Lembut mata memandang.

Dh cuci sume, aku susunkan la mcm gmbr tu b4 sidai. Tu sparuh dr tudung owning yg perlu dijaga rapi x boleh masuk mesin nanti atap rosak. Hish! Sape yg buat tdung ni kne bsuh pkai tgn ha? I no like!

wah! budak baik in action!
Ble sume dh siap, dtg la idea aku nak tmbah kewangian tdung tu. Aku bancuh la sabun cmpur pelembut pekat sikit and taburkan diatas tdung2 yg dh siap berus td ye.

in progress. ko igt seronok basuh ni?? sakit pinggang!
Tujuan hanya utk wangikan. Tp aku kne berus balik SEMUA tdung tu sbb bile aku bilas gitu2 je sabun putih2 xmo ilang!

Damn!

Merasa la buat keje 2 kali! Cisss..kong asam keping tul sabun tu!! *padahal sendiri gile pandai2*

Org sume mkn nasik ayam mak aku buat, aku dok zrup zrap lg kat luar. Sadiss~

Igt nk abiskan sume tdung tu. Tp sbb dh 2 kali keje utk tdung owning ni. Aku hentikan stakat itu sajork. Tdung syiria ngan selendang lain batch la.

Lagipun adik aku stress x boley kuar sbb aku basuh sume tdung! Hahaha. Lantak le kome..korg pkai la selendang or tdg syria tu kalo nk kuor..

Sampai skrg aku terpikir. Apsal kalo org lain buat apape, elok je. Asal aku je..ade je benda2 jd. Merepek2.

dari panas sampai mendung!
Bsuh tdung kne 2 kali berus. Org lain bilas 2 kali. Aku berus yg 2 kali okeh! Pastu pg servis kereta, org lain mslah aircond la ape sume, yang aku masalah xde kne mgena ngan kete. Dorg jmpe mayat tikus kat enjin..!


Haih~
Penuh drama..
Tamat!

No comments: