amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, February 11, 2012

Mak & Ayah Aku


Mak

Korang nampak beg atas tu?
Balik dr opis mak sibuk tunjuk beg tu.
Rupanye die sign up jadi member kat Watson.
Bayar rm12, pastu dapat beg tu.

Itu bukan pointnye.
The point is, die sign up sbb beg tu je.
And now suruh kitorg pn jadi member.

Apekah benefit menjadi member Watson itu?
Jawapannye adalah..
Tidak tahu!
Hahha

Kata emak,
"Org tu kate, makcik, jadi la member. Bayar rm12 je. Mak kata xnak la. Tempat lain xpayah bayar pun. Tapi budak tu kata, kalo makcik sign up, dapat beg ni. Aku pun..haa?? Beg? Oo..boleh la."

Mak sape tu??
*sigh*

Ayah

Last week cikudin cuti.
And she called me and whinning about xboleh connect to internet. Aku suruh la die on off the modem. Still not working.

Balik tu aku on off modem. Skjp off. Pastu on balik. Dgn harapan dpt la connect. Tp nan hado. So malas layan aku biar je.

About 3 days xde intenet. Tq to my BB. Kalo x akak mati kutu. Hahaa!

Masuk hari keempat tu. Ayah tanya internet bley connect lom. And tgh mkan tu baru la die cite haritu ade org telekom kol and offer nak upgrade speed ke x. And he agreed utk upgrade!

Dgn rilexnye.. Die melontarkan kata2.
"Bile intenet nak elok tu? Ayah rasa jd macam tu sbb ayah upgrade la."

OMG sgt kan! Dah 4 hari baru tau cite! Slame ni xde sikit pn die cite psl upgrade ape bagai. And mmg kalo upgrade tu akan ade tecnichian dtg utk tukar sume benda.

Slame ni die tgk je anak2 die terseksa tnpa intenet. And die pun sama terseksa. Mgkin sbb dh tseksa sgt. Bru die btau. Kalo x, agaknye next month bru ktorg kol technician dtg umah.

Haih~

Aku pasrah!

No comments: