amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, February 23, 2012

Ayuh dera..

insurance baru bella~
mari buli ayah saya~
Ayah saya!
Muahahhaa!
Kul bape tah aku dok kecoh2 suruh die pasang roadtax baru Bella.
Stress je pak cik tu.
Siap nak kenakan service charge lg.

Insurance Bella udah tukar.
So main lekat2 sticker baru.
Sambil tu bising2 betulkan sticker lama.
Ayah aku gigih je susun kasi straight la ape la.
Kalo ikut aku, main lekat je smpai dh xnmpak depan.

Oh..
Hadiah Bella aku postpone sbb smlm x sempat.
Tengok la dis wiken.
Nak anta Bella pegi spa!
Mandi susu sket kasi kulit lembut.

Okbai!

No comments: