amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, November 19, 2012

19112012 highlights



#1
My 1st day with new work profile. Wee~

#2
Lunch time, dpt seprais from family. They sent me a basket of flower. Kemain besau! Pastu aku ni reti plak bunga2 ni? Last2 termenung tgk bunga dgn harapan bleh btukar jd pizza. Tp kudin bilang itu ayah I punya idea. Ouch! Chhooo omentik x dedi I?

Hikss!

#3
Opis sunyi. Unit aku 2 org gi kursus kt sgpore. 2 org pegi mine visit kt indon. Sorang EL wife xsihat. Tinggal la saki baki menjaga ape patut. Sambil2 online shopping. Xpsl2 abis dwet!

#4
Org xramai. So mls stay back. Rakan stayback tiada. Makanya pulang awal! Amazing! I'm proud of myself.

#5
Perut lapor. Roger lina ajak makan. Die pun lapar. Lepak dagang avanue dan aku berjaya makan:

- nasi lemak ayam rempah
- takoyaki cheese
- burger bakar supreme cheesy
- air longan
- yee mee sizzling lina!

Haah. Aku je yg mkn sume. Konon nak share ngn lina. Minah tu mee die pun aku yg abiskan. Pastu sebuk kenyang. Aku je la yg membuntal..

   

#6
Dah la. 5 je highlight. Korg nak ape lg?

Bye
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: