amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, November 4, 2012

Rasakan!

cakit leher~
Hari khamis hritu benda ni jadi. Aku sampai umah dlm kul 9 lebih. Umah dh gelap. Awal plak sume naik atas. Masa nak masuk umah tu aku nmpk la si gemok ni kemain baik bersimpuh kt tepi pintu. Slalu kompom bising nak masuk umah.

Dlm kesamaran lampu tu. Aku nmpak leher die ni berkilat. Mcm ade cecair. Suluh2 la pakai HP. Xnampak. Maklum la, member kan hitam. Bukak lampu garaj pun xnampak. Stress tul aku. Last2 aku panggil die masuk and jerit swuh cipan turun bawah.
lobang!!

Cipan brani sket nk kelebet leher si gemok ni. Skali betul ko..berlobang! Tah gado ngn sapo tah. Lantai pun berdarah skali bile die baring tu.

Watak aku harus la buat kecoh. Lari2 satu rumah buat bising btau gemok cedera. Btau mak ngan ayah kat atas. Kol org sane, kol org sini tny ape nak buat.

Penting kan watak aku!

Mak aku sume turun la. Bawak gamat utk dilumurkan kt leher si gemok tu. Akan tatapi! Sebelum buat operation tu sume, sempat plak die mkn dulu 2 ekor ikan! Ape punye perangai tah..

*sigh*

Cipan la jd doktor. Aku tukang record and buat bising je. Mak aku ala2 nurse. Siap tuang2 gamat n siapkan tisu suam utk cuci luke.

Dan akhirnya, gemok pun selesa dgn perut kenyang and kesakitan yg sedikit lega. Tapi mcm anuar ibrah*m dah aku tgk leher die mcm tu. Mcm pakai benda kt leher tu.

Abis cite gemok. Tu la ko. Konon gengster nk brgado. Rasakan!

P/s: anjing ke yg gigit die ar?



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: