amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, November 21, 2012

Menangis

budak baik
Ade yg tny ape yg aku fragile.
Xtau plak aku entry b4 this boleh jd kontroversi.
Miahahaa!

Aku cite korg jgn gelak ok!

Haritu aku kena mrh ngan ayah aku dlm tepon. Pastu aku over sedih. Kat opis mase tu. Xkan nak nangis dpn org. So aku lari masuk toilet nangis sorg2. Sblm masuk toilet tu Mary nmpak aku nangis. Die bagi aku msuk dlu wlpn die dh nk terberak. Baik kan Mary.

Apesal ayah aku mrh?

Hahhaa!
*korg jgn gelak. Aku gelak xpe!*

Sebab die dgr aku ckp bodoh kat member opis. Pastu die kate;

"Ape ckp org bodo ni? Jg sket mulut tu"

Tu je. Tp aku sedih over. Tah apsal tah. Siap gi toilet n menangis. Hahhaa. Bongok je aku rasa. Lawak pun iye gak. Ni kalo spike tau mst die bantai gelak ni. Adik2 aku pn gelakkan aku.

Susah kot nak nangis. Smpai si Spike kate aku xde duktus air mata. Tgk hidustan die beria2 nangis. Yg aku sbuk telek muke hero. Xpun, tgk pasu2 bunga dlm cite tu..

Skali.. nangis sbb kena mrh ngan ayah. Kalo sbb aku lari dr umah ke.. Ato sebab kantoi ayah jmpe pregnancy test ke.. Xpe la jgk. Ni sbb ckp org bodoh je.

Bile aku ckp kt kudin, die bilang..
"Hek eleh, gile kanak2.."

Kong asam kan. Patut die berbangga sbb kakak die ni boleh gak nangis upenye.

Yg si hajar, kemain supportive..
"Ahaha! Alaa tian tatak.. X pe atik phm.. Ayh kn jrng mrh kte, 2 kne ckt dh sdy lby.."

Bagus kan. Sbb die kate die pun slalu cmtu. tp yg lg sengal nye. Bile dh abis nangis kt toilet, aku msuk opis balik. Pastu msg2 la adik2 konon mengadu nasib. Tgh msg tu mengalir2 air mate.

Ko dh kenapa??

Tp aku yakin..aku tetap comel wlpn nangis. Ok sekian. Xyah nak speku bukan2. Aku ckp korang bodoh kang!

Tambahan: balik tu aku trus tido. I sentap! Hahhaa.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: