amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, September 17, 2008

:.: bank punye cite :.:

haiya...arini..pepagi lg da bgun.smgat nk gi bank..well..opis cuti.so time ni la aku nk wat bnde2 yang aku rncgkn sekian lame.hmm..sgt panas pulak arini..tp xpe..demi nk dptkn kad maynak yg kaler fav tu..aku pun redah jew kepanasan tahap dewa itu.

skali..itu bank..dkt umah pnya suda tutup.aku hengat die bukak..tp xpe..trigt plak ade kat maluri..dgn smgatnye..aku pong drive lew gi sane.wlpn cuti..jln jem gak..haish...pelik! but anyway..at last nmpak jgk maybank yg ku idam2kn itu..skali parking lak penuh..dkt 4 kali gak la round2 crik parking..and..dapat! hehehehe syiok...msuk je maybank tu..trus gi kat tmpat nk wat akaun baru tuh..hmmm..skali...

aku yg baik : akak..nk bukak akaun baru
org bank : tinggal kat mane dik?
aku yg baik : kat ce*****ka
org bank : a***ng eh? xboley wat kat sini. sbb kne ikut alamat ic..

aku yg baik kelip2 mate pndang akak tu
ark?camtu pulak..(dlm hati)

aku yg baik : tp kak..kat tmpat saya tutup la ari ni..
org bank : esok je la..

aku yg baik dh sedikit angin..sng je die ckp. xtau aku cane.esk kje la bodoh!!

aku yg baik : xbleh buat ke kak? kan dekat je..
org bank : x la dik..kne ikut ic..

so kesimpulannye..huwaaaaa!!! aku ttp xdpt kad idaman aku tuh!!! bongok tul..aku ase xrelevent ar sistem tu.dh tu..kalo ic org tu kat kedah..tp dok kl..xkn nk blik kedah?? haish...sedikit panas aku..da la pnt crik parking..panas lak tu..puase..haiyoo..mmg aku kne mandi bunga kot...ahakkss~

No comments: