amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, September 25, 2008

:: Ku gembira..lalala~ ::

arini aku smpai opis lmbat..8:08 am..
pepagi lg dh isi borang lmbt. haha..
smlm mkn smpai xblh tegak perut nih..knyang gle..
pastu jmpe yasmin ahmad kat ctu..
same je stail die..ngan bju kbaya..
n kain batik die tuh.
last time pegi jmpe natasha hudson..mmg cun minah tu
smbil mkn tu..sembang2 la ape yang patut ngan org2 tuh..
around 930 bru grk blik
huwaa..sgt lmbt kn?
esk kje lg..
boooriinng~~



blik tu kak s anta smpai msjid jamek..
kalo bkn sbb bwk blik hamper..bley jgk singgah jln TAR
*hish..tah ape lg nk dicarik nih..keji tul*
smpai lrt ayh jmput..mndi2 n boom! zzzZZzz.

eh lupe plk..

ptg smlm mamat2 prsn hnsem nih ajk gi mane tah.tmpat tu warehouse sale brang2 electronic..mmg interesting.ade camera! (oh..im really into camera!)mcm2 lg la..mp3 la..bla bla bla..nk djadikan cite..lepas meredah jem ptg tuh..sbb ktorg grk kul 5..peak hours gitu..smpai2..upenye sale tu x start lagi!!haha..nk muntah aku gelak..xbley pkai tul la informer nih ( wan loser )..kalo bley saman da lme aku saman malu nih.haha..but anyway..will go there someday..err..maybe today..will update later. kerja2 ku dah memanggil2..peace!

ini adalah drawer aku ye kawan2..sgt brsepah2..memacam aku cmpak dlm tuh..huwa huwa..n tmpat aku juga..tp thp bsepah aku msih trkawal kalo nk bnding ngan meja wan yg mcm prison break tuh ( bak kate die ar)

*choy!!*

xde motip pn ltk gmbr nih..sje jew..aku ske..ske ati aku la..

my workstation

hahahaha..aku patutnye kne gi meeting kat tg bin..but i escape! yippie!!wan..slamat brjuang..hope info yg aku bg tu mmbntu..ahakss..sian die..

No comments: