amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, September 25, 2008

dwett!!

dwet yang best
arini aku da dpt dwet yg aku tuka tu..taraaa~~
hik hik..skang baru aku phm knp org bsr ske ngan dwet singgit..
mase kcik dlu aku xske dwet singgit sbb ckit..
tp skrg aku ske die pn sbb die skit..
haha
bestnye..
tuka ckit tp dpt bnyk..yahuu..
still kat opis lg nih..
huwaaa..kje bnyak..
tp da nk blik dh..
tgu ayh..
hmm..any hot story aku hapdate sok..
-aku syg duit-
uhuk..uhukk..

1 comment:

Anonymous said...

oooo..patutla aku dpt duit singgit sikit je dari kak mas..rupanye ko yg amik byk..citt!