amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, September 30, 2008

malam raya

fuh~ da mlm raye..
kat gombak nih..
cam biase..everytime msti takbir rmai2..
dis year sume family ader.
sooo happening..

pas bkak pose..smyg magrib jemaah sesame..
pastu dok lyn2 sume ank sdare buah aku..
(sbnrnye ader 2 je..si patin ngan faris)
hmm..pastu jemaah isya' n trus bce yassin n tahlil..
huaarrgghh..miss atok n nenek..




rite after tu..takbir..
sooo....best n syahdu gtu..
tp haku dok amik gmbr jew.. haha
tlupe nk rase syahdu.
Pastu..as usual..sesi nangis2 n mintak mahap pun berlangsung..
aku x nanges pun..(sbb aku xbnyk dose kot) *dushh!!*



Tetibe rase nak cite pasal bebudak baru kat dlm taliban ni..

Faris: i dont think i have to repeat the story of paris..siap ade entry spesel lagi utk die..but anyway..bdk current update..dis bdk gmuks da overweight..doc siap swuh stop bagi mkn nestum (baru je skali mak die bagi)..haha..sian..

aiman : ni ank uda yg bongsu skali.die nih dlu xcmpur ngan org pun.tp tonite cm bnyk ckp plak die..tah mkn ape tah.haha..n i could remember his fav word.. "ayah ko"..haha..chet!apa da...so spnjg takbir tu haku kaco2 die.amik puting die la..cubit kecik die la..(uda mazi xtau nih!haha) hmm..puas ati ble dpt wat die nangis..haha..mast hebat!yeaah!!

fatin : ni anak obo..jrg ngan ktorg but luckily tonite shes here..ringan jew die nih..(kalo nk banding ngan faris la..) tp ble dukung tu xbley bagi die nmpak mak atau ayah die..msti die nk kat her parents tu..hmm..mase takbir dok main2 ngan die..n she looks like HIMAWARI!! hahaha..tomey je ngan die pnye pokok klapa tuh..wooohoo..!!im a aunty lew..xsangka nok..emm..cm biase..aku brjaya buat die nangis..yippie!!



so far tu...

budak kat depan aku ni cam nk kene sepak je..ade ke die tnye mane dwet raye aku..
*bontot!!!* xpe..xpe..esk masih ade..harap2 ade la org yg terbukak hati nak kasi aku dwet raye.

...tu je update for tonite.besh besh n besh..lame dh xkumpul ngna kazen2 nih..n lagi satu..mase time bagi ucapan tu..tak pasal2 name aku kne petik bgi ucapan on behalf of my family..so..lyn jer..

"assalamualaikum..sbgai wakil keluarga musa n pouziah, saya nk ucapkan slamat hari raya..bla bla bla...bla..bla.."

haha..mcm nk buat dikir barat je aku time tu..ahakkss..lyn jer..eh lg satu..ejal ade camera nikon!!sgt besshhh!!!!!!!!!! rm2k ++..hmm..tgu la..satu ari nnt akn ku dptkn camera pesen itu..inilah azam tahun baruku..uhukuhuk..



oooooopp!!td pagi da berjaya bukak akaun kat maybank..n..da dpt kad idaman tuhh..yezzzaarr!!

SELAMAT HARI RAYA TO EVERYONE
EID MUBARAK!!

No comments: