amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, March 12, 2010

ini mcm iklan la..

yo everybody!!
tgk ape yg baru kat sblah kanan tu..
yezzar!! blog2 tuk korang sume cuci mate..
sila singgah2 dan shopping2 jugak k..

aku paksa nih..
singgah!!

di sini aku ade beberapa sebab knp korg perlu singgah kat blog2 tu.

1. sbb dua2 tu kazen2 aku punye business..jadi kamu sume kena sokong!
2. dorg yg buat tu telah meletakkan effort tuk memajukan diri...maka..sokong lagi!
3. biar mereka berjaya dan sekali gus banje aku mkn..sokong!

lalallalala~~

p/s: kak et..dress flora tu cun ar. tolak kat aku murah2 ar..rm 10 dpt??

1 comment:

Anonymous said...

wah... RM 10.
Tokey balak pun bleh bangrap.
Shud be as a cousin kena la support. Byr biar lebih. hahahaha

spuluh... ko ingat modal pakai bulu ker?? hahahahaha

-kak et-