amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, March 12, 2010

komplen komplen komplen

arini aku nak buat sesi komplain kat sini.
seperasan aku la kan..aku mmg jrg menkomplen sbb aku ske melayan je ape yg ade dpn mate.
wah! very perasan kan aku! pedulik!!


komplen no 1:

aku x suke kewujudan polis traffic kat mane2 pun. especially bile dorg mcm konon2 pandai nak tahan kereta sblh sini.. pastu bagi kereta sblh sana jln dulu. pastu tuka plak...mcm bongok okeh! menyebabkan jln lg jem ade la.. kalo ikut traffic light elok je xjem kwsn tu. clear je. tp dgn kewujudan mereka itew..aku sempat bace separuh surah yassin dlm kereta okeh! yg lagi marah bile die lpskan skejap je. sila tahu bahawa ko adalah bongok kerana melambatkan aku sampai opis!

no 2:

pasal polis trafik jgk..suke2 je nak ttup jalan ikut sedap anak tekak die. konon2 nak clear kan jln yg sane tu. but ko xprsan ke yg ktorg kat sebelah sini dah panjang berjela?? stupid dum dum! dah la ko terpacak kt tgh2 jln tu. motip??? nak aku langgor?? bodoh berganda2 ko nih!

masih cube mengkomplen no 3:

....... err.... ape lg ar? .... hurm.... jap nak pk.. err... ha!!

utk org2 ICT company aku..aku x ske bile sume website pun ko nak block. ape ko pk teknik tu boleh menambah efficiency? lg buat aku xde mud nak keje okeh! hujung2 aku pepandai godek network sane sini smate2 nak online.

ape relevantnye ko nak block website tuk bergembira tu ek? mcm fb..myspace dll. bg aku.. xsemestinye bile website mcm tu boleh diakses org xbuat keje. nonsense la kan. masing2 kan dah besar..pandai2 la bagi mase. asalkan keje siap ckup. cube la bagi ktorg ni suasana keje yg rilex...smbil2 bley fb..bley myspace. kan seronok tu..

baru2 ni..sume manager2 dpt laptop sorg satu. org dr ICT yg set laptop tu. yg bertambah menunjukkan kebanggangan dorg tu..wifi yg boleh diakses oleh laptop tu cume yg btol2 company punye je. kalo wifi tu mmg ade kat semua tempat, relevant la. ni x..bnyak kwsan yg xde. pastu ape gune ko bg laptop? dah tentu2 org nak laptop tu sbb nk easy access kan.. sng nak anta email sume. bangang! x merasa la nak anta email dr starbucks!

di pagi2 hari aku dah dok menggalakkan otak aku utk pk ape yg perlu di komplen. hahaha! sungguh x sihat kan...tp xpe..skali sekala. ok back to work. bubbye!

No comments: