amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, April 23, 2012

Hati

Bagi aku hati ni satu organ yang kuat.
Tekanan yg organ2 lain x boleh tahan, selalunye hati boleh.
Lepas tu, salah satu kelebihan hati ialah, die pandai cure diri sendiri.

Say kalo ko patah kaki kan..
Ko kena bandage la, xray la, mkn ubat la..
Tp kalo ko sakit hati, xpayah sume benda tu..
Sbb nnt hati tu boleh elok sendiri ikut peredaran masa.

Pastu hati ni bijak.
Selalunye die dpt sense benda2 yg akan jadi.
Sebab tu la org selalu ckp 'xsedap hati'.
Especially bile benda2 pelik nak jd.

Terel kan?
Xpercaya?
X caya sudah, nama ko dolah, tetek ko sebelah!

Hahaa!
Lain kali aku ajar korg organ lain pulak k.

So hati Mast, sila tabahla menghadapi musim2 closing.

Tamat

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: