amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, April 18, 2012

Mari menjadi org bernilai

Hola.
Bersiaran dari Nilai Spring.
Untuk menjadi org bernilai..
Will be here for 2 days.
Product realization for SCM Project.

Sumpah busan!

Anyway.....
Since malas nak pk yet still nak update, we go for random update.

1. Yang paling penting! Room aku x ready la! Ni yang bersandorrrrrrr kat lobby ni. Haih! Baru berangan nak brgolek2 b4 evening session. Dem u room! Hahaa!

2. Lately leher aku sakit. Blakng leher. Erghhh.. Mase memule sakit hari tu aku wat bodo je. Skali balik dr opis, sakit gile! Member2 kate aku stress. Oh noo! Mmg x la kan! Mcm org tua je sakit tengkuk sbb stress. Lagipun aku mane de stress pun adoi..elok je bergembira memekak2 kat opis wlpn keje aku mcm x abis2! Akak tabah~

3. Ha! Last wiken aku berazam xmo keluar. Saturday tu dh berjaya. Ahad berjaya smpai kul 3 ptg. Ttbe ayah ajak gi KLCC. Nak carik laptop hajar. Erghhh~ aku riso aku beli gadjet yg bukan2. Tp aku berjaya kawal perasaan. Dh tgk2  baru. Kuatkan smangat..x amik. Tgk2 cover Megat. Kuatkan lagi..x beli. Yeay! Skali otw balik tu lalu dpn Primavera. Dem! Gagal di situ.. TERbeli red flat shoe.. T_T

4. Dah 2 kali aku tny kat receptionist ni. Bilik x siap lagi. Ouuuhh!! Mcm nak lempang dorang laju2.. Untuk menyedapkan diri..aku nak gi toilet. Okbai.

Later peeps~

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: