amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, October 28, 2012

Sembang kecik

Aku tgh melayan adik2 sdare aku pny sembang. Sorang form 2. Nama pidot. Sorang drjah 5. Nama kimi. Sorang drjah 4. Nama yaya. Dorg adik bradik. Tp sebab bdk2 lg kan. Lawak gile dorg sembang.

Yg pidot pling besar kan. So die slalu rs die betul. So kimi and yaya buat team nk pthkan si pidot.

1. Cite pasal matematik.

Yaya: eleh salah matematik
Pidot: ala, angah, biasa tak melakukan kecuaian?
Yaya: kalo cuai pn xde la sampai 4+4=4!

Kitorg bantai gelak.
Pastu pidot bekap diri sendiri.

Pidot: ala, adat la tu.
Yaya: ape plak kne mengena adat ni?
Pidot: mase tu aku darjah 3 kot
Kimi: mane de darjah 3
Pidot: ha..darjah 5 kot
Kimi: kalo darjah 5 pn xkn xtau 4+4 brape

Aku pitam berguling2.

2. Cite pasal ejaan nama.

Pidot: angah, nama abg hamed mcm mane? Mcm ni ke mcm ni (die sebut la ejaan hamed tu. Tp ktorg dgr same je)
Kudin: same je bnyik die.
Pidot: xla. HAMID ke HAMIT?

Pitam dan berguling2 lg.

Kimi: mane ade eja HAMIT. Ko igt nma india ke?

Huwaaa..berair mata aku.
Ok la. Aku nak sambung gelak.

Bye



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: