amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, October 15, 2013

raya korban

raya korban kali ni aku x dapat tgk lembu.
ayah x kejut.
sampai hati ayah!

later evening will go to janda bail.
berkubang kat sana.
tapi malam balik umah balik ar.
esok keroje.

aku tgh ade masalah gigi.
hari tu berlubang.
pastu aku tekan2…maka pecah!
now terseksa sebab mcm day tangkap kat kepala.
sakit sumpah.

sambil2 ni dok google mane klinik haiwan.
si gemok xsehat lately.
makan xnak, pastu asyik batuk2.
since cipan balk, bleu la nak bawak .
kalo x sape yg nak pegang die tu.

and yeah!
this is my testing entry .
so far mcm best je anak baru iolss ni.

wippa!

No comments: