amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, November 6, 2008

another convocation??

Yeaahaa!! at last..me n my batch dh abis 1st phase training n we had our convocation on 5th Nov at Resident hotel Uniten. pheew...so much things happened in 6 months with da squad. pg OBM la..main bowling la..karoke la..but apepun..it makes all 80 of us jd rapat n snang nak buat kje in future.especially 4 chot n masykur (they hv married remember??) so this convo is our last time being together. pasni sume dh kne stay kat station memasing.xtau la ble lg bley bkumpul rmai2 cani..gonna miss all of them!

pagi 5hb tu ader raptai..*wah!raptai gitu..kelss base mesia aku kan..* n ptg tu baru majlis konvo. mase tea break tu memasing dh bsing2 dh..ye ar..dh lme xjmpe kwn2.so smbil mkn tu chit chat n snap2..as usual la..pose harus gedik ye kwn2..tema menggedix menjadi pilihan..




:: gonna miss all of you guys ::
pas abis tea break tu smbung raptai..mase ni ar blatih jln mcm mne..blatih duduk camne..blatih bace doa cmne..huu..lwak gle..sume protokol kne hikot..ye ar..CK yg kasi kan..kengkunun kne respek la..so..lyn je ar..dh abis prektis dlm dewan, kne kuar plak..blatih amik gmbar..susun2 sape tinggi..time2 tu mcm busan je kne tgu dorg adjust2 tmpat..so aku n hani harus la menggedix..yeeehaaa!!

:: mcm best je kan..satu kale hijau epal, satu pink panther ::
petang tu..after zohor..around 2.30 dh kne msuk dewan..kunun2 CK dtg kul 3 n die xpnh lmbat.so sume dh proper ar..dh siap kncing sblm msuk dwn..pastu dduk kat tmpt msing2. memule ok la..tp ble dh around 3.15..CK tu xsmpai2..busan gile tgu..dh mule dh ade yg kuar2 gi toilet..aku mls sket nk kuar ni..so dok kat tmpat n main2 kasut..argghh!!damn bored! *sbb shabat gossip aku dok row lain*


:: memule amik gmbar kaki n kasut..pastu kasut tah kemana..kaki aku tah kemana.. ::
akhirnye..dkt2 kul 3.30 bru si CK tu dtg..so mjlis pn mule ar.nothing spesel..biase je.amik sjil..pastu dgr ucapan bla bla bla..pastu amik gmbar stu batch. *will attached e pic later ya* sbb camerawoman tu je yg amik..ktorg xley sbok2 ngan camera sndiri..(kan protokol..haramm...) rite after group photo session, apa lg..sapdek time..ni pn satu hal..dh abis mkn pn kne tgu lg sbb si CK tu xabis mkn lg..sume xley kuar dwn..busan..sib baik ade camera..so..hahhaha..tau2 la kan..

:: hik hik hik..jgn slahkan kami..slahkan CK yg lmbat sgt mkn.. ::
around 6 baru orgtua tu bgun..n ktorg still xabis2 ngan kamera memasing.ye ar..xtau lg ble jmpe bdk2 ni lg kn..so..snap2 la..pic below cumel2 kan..tp baru aku pasan..aku xamik gmbar ngan girls lain slain emy yg aku mmg tetiap hari jmpe kat opis tu!haha..sengal..tp..mampossSSS ar..i looiikee!!

:: sessi bergambar gedik ngan rakan2 ::
hmm..sbnrnye bnyk lg gmbar yg x di tepek kn dsini..ye ar..bnyak dow..tlg phm ckp aku..bnyak..ko xphm? aku tampo kang! so to make it simple n memudahkan aku xpyh upload bnyk2 kali..aku skalikan la mn2 gmbar yg patut n interesting di mate haku ni..


:: my name is mastura. i love camera n camera loves me too ::
hmmm..the conclusion yg aku ley buat ngan training TNB provide ni is..dorg mmg btol2 brjaya merapatkan ktorg sume through the activities. seriously..its work! (yg pling berjaya harusla chot n masykur..kes kes kes..) i will cherish each and every moment with this batch..*emo mood..sob sob..* marilah kite bersama2 mencapai kejayaan (sila bace mcm wakil rakyat pencen yeh..)
go go PEP 31!!
hidup hidir!! (wah! tetibe)

No comments: