amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, November 3, 2008

Kak Lia's wedding

pagi tu aku bgun lambat..ye ar..smlm nye tu da la sgt pnt..pastu ley plak stay up smpai dkt kul 5 kot.lyn tenet n bebdk yg nk pekse2 tu..haha..sian dorg kne blaja..aku dh slamt dh..yippie!!ok enuff..emm..dlm kol 10 bru bgn..mak sume dh xde sbb da pg awl2 lg..ader marhaban sume.pastu..dok lyn terkedek2 lg..dlm kul 12 gak la bru grak mah uda..panas gle aritu..mak bwkn aku bju pink mse raye tu..yg aku kne pkai ngan tdung taik tu..tp sbb mls nk gosok..sume rembat tdung munawarah yg ade..haha..sib baik ader kaler matching ngan baju aku..

smpai je trus msuk blik kakak..tgh makeup..huhu..cam best je kawin kan..sume org nk cantik2..hik hik..aku ni harusla menyentil2 kat dlm bilik tu for few minutes..amik gmbr ape patut n trun crik mknan..lapar siot...!!trun je mak kate cik kome carik aku.. *ni makcik aku belah ayah..die dtg jgk* pastu mak kate lagi die slh org..die igt nana tu aku..(nana tu adik kakak la..) xphm gak aku..skit pnye cun aku nih die bley silap..chet!haha..cbe korg tgk..same ke?


:: tgh di mekapkan..eh..x..pkai tdung.. ::


:: ha..idok le same kn..memandai jer..siap silap2 org lak tu..dramatik tol ::

kecoh2 kat dpn gate tu..mase tu org dh rmai..tp pose ttp pose ye kwn2..haku xpdulik..mcm2 gmbar ader hah..lyn ye..


:: amik gmbar ngan family aku..yes!!hajar xde! ::

:: ni gmbar abg yeye yg tnjuk stoken merah die..sengal ::

:: barisan org2 penting majlis ::

:: sedikit suasana..ceh..ejal ade lak..semak je.. ::

pastu..pengantin sampai!!!!yippie!!akhirnya..aku kan kaki sebok..harusla menyentil2 kat tepi gate tu dgn kamera aku..ader ke patut umi swuh aku ni yg smbut pngantin..apa lg..larik!!!last2..fara ngan kudin yg kne..sorg kne tabur bnga rampai..sorg kne renjis air mawar..hahaha..aku? amik gmbar la weh..perkara wajib..xkn kutinggalkan bf ku itu..!



:: yeh yeh..da smpai..ksian pgantin kne renjis ngan fara n kudin. mmg due ekor tu penggagal ::

dedua ekor ni menunjukkan prestasi yg hebat..sorg tabur bnga rampai..dh mcm bagi ayam makan..sorg lg renjis air tu..sampai bsah bju pengantin..xphm aku..ape la nasib si kerol tu..ish ish..buat pgetahuan korg..aku yg brtugas jd cameraman ni pun rase semak je.ye ar..aku dh aim baik pnye..jap gi ader kpale umi..psing sni plak kang..kpale cik dah..(cbe ko tgk gmbar bwh ni)..hadoi..tapi nk wat cane..tu mmg wajah2 penting..ahakss..

:: ha..aku dh aim baek pnye..ttbe de mke cik dah!! adoii..::

:: yg ni plak..umi lak yg tersentil..argghh..!!

:: atas usaha dan kesabaran..berjaya la jugak.. ::

:: hik hik..bestnye kawin kawin.. ::

mase pengantin dh setle jirus2 tu..*upacara merenjis la*..sume gi mkn..aku xteruja tgk mknan sbb aku dh mkn dlu..ko tau ape aku buat??hahaha..bertemankan fara yg bley thn menggeletissnye.. ktorg posing atas pelamin!yippie!!syiok weh..berangan!!aku igt aku je yg gatal..upenye kazen2 aku yg kemetot tu pn gatal same..pandai2 lak tu dorg buat upacara merenjis..ceh..kalo aku wat..msti makcik2 dh bsing..yg dorg kcik2 ni buat..siap dpt skongan..choy!!aku tampo kang..turun!


:: aku pun nak try gak..haha..mcm best siot..gigil!! ::

:: sang kenit2 ni pon berangan..weh..kalo aku wat cani dlu sti kne marah..turun..!! ::

:: xbagi can langsung..sempat lak dorg pose! wah! taliban mmg cani ::

idok le bebudak tu mengengar kate..die wat bodo je..aku jugak xdpt mnahan perasaan..lantas..aku pn posing jgk!!i dont care..!!skali akim pon lalu..ape lg..ckup la korum sume anak musa atas pelamin tu..xpnah dibuat org weh...kalo roboh la pelamin tu..harusla aku dperslahkn kn..??kn????

:: again..anak2 musa wat hal lagi..!! ::

dh pnat posing2 gediks tu..aku kuar..kengkunun nak tlg bagi door gift..tp rse mcm mls.so gi mengendeng2 kat bapak haku..n..pose!!wallah!hebat!apa..lg skali?ok..posee!!ngan adam plak..haa???againn??...pose!!kudin n aku lak menggeletis kat ayah..wah wah wah..! mmg fotosintesis aku nih..eh..fotogenik!ahakss..!! *lempang diri lelaju*

:: hihi..me n daddy cool ::

:: kudin pun nak jua..ambik je la.. ::

tgh dok lepak2 smbil minum air kat kemah pengantin..uda plak wat hal..uda tu sape? pak cik aku ar..bapak pengantin..die wat hal plak..bley plak die nyanyi lagu LA OBE..hahaha..siap joget hokey..xmo kalah..pgantin lelaki pn siap kasik bunga..n ktorg ni..sntiase bg skongan..harus ar melalak reramai dpn stage tu!huiyooo...sbijik konsert boyan seh..mantap..!

:: tgk nih..pengan tin yg kasik bunga..hahaha..go boyan! ::

dh pnat2 tu..ape lg..dok melepek kat tepi..smpai petang..tgu sme org blik.aku?mkn lg sbb aku lpar..(upenye lauk tu kambing!aku igt daging..)n mase ni pengantin nk plak dok sbelah aku..hahaha..*amin..memintak la tempias2 tkena kat aku!*wah!gatal disitu..

:: ehem ehem..berkat woo..kalo dok ngan penantin..!haha ::

:: ha..ni himawari aka fatin!! ::

dgn bdn berlengas..sume pkat nk blik mah cik dah..tp bebdk lelaki sme nk main futsal..heh!aku kan kaki sebok..aku hekot!jd pom pom girl..hahaha..ni sme gmbar kat futsal..aku n hajar pnye suare pn da ckup jd pom2 girl.kak rina snyap je..hahaha.mmg brand gombak btol..sore cam petir! njoy the pic..byeee~~


:: sblum main garus la poyo2 prasan becham ye kwn kwn.. ::

:: skali lg..kali ni manager kecik pun ade..tu ha..yg pgang hp tu ::

:: yezzar..game dh start..sg buloh vs gombak!! ::

:: harus ader drama sket..skali injured da... ::

:: ni dh nk blik..aku tau ape dorg bncangkn ni.. "woi..byr la woi.." ::

No comments: