amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, November 4, 2008

gile ke ape?..motif??

kak et have just sent me this pic..(die swuh aku war2kn yg gmbar2 ni die yg amik)..mase mlm nikah kakak..ala..the nite yg aku smpai lmbat tu..yg xsmpat tgk nikah tu..haaa..cudnt remember wat ecli happened.yg aku igt..obo nk gi tampal signage kat merata2 tmpat la..tuk kasik sng org dtg..tp since TALIBAN gilo bgambar..ni la hasilnye..err..dont asked me who had started this mess..hahaha..*i love messing up almost everything! ahakss* yes i admitt..gmbar2 nih xde motip!

:: memule cube2 dlu wjudkan chemistry ngan signage tu.. ::

:: wah..dh selesa..aksi lbih manja gitu.. ::

:: semakin serasi..kami cuba seswatu yg baru..si kenit juga sdh mncul ye.. ::
:: xdpt diselamatkn..satu TALIBAN dah wat hal..!! ::
syiok kn?? i have huge and crazy family ever!
hahaha.. I LOVE TALIBAN..muahhxxx!!
(eleh..atuk n nenek tgh tersengih2 la tu..)
larikkss...!!!!!!

3 comments:

Anonymous said...

Wei. Sgtla lawa pic yg ku ambil itu. Tp ko rasa sebab aku yg ambil ker @ sebab camera nya itu ker?? apa2 pun aku jatuh chinta ngan NIKON la. Azam next year. Jum sambar nikon...

Anonymous said...

ish bile kertas tu nk tulis MAST wedding tis way..tis way...keskeskes...

ku agreed ngan kak et..pic tu lawa..tp kan spoil nye ko la..keskes ampon...

jgn marah 'nenek'..dh lama 'cucu' tk kacau~~

Anonymous said...

cube ko terang kt aku mast...pe konsep yg cube ko tunjukkan kt sini...aku rasa mesti nmpk sgt potensi korg jadi papan tanda time wedding nih!!!