amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, November 3, 2008

backdated entry :open house mah huda

igt lagi x mmbr aku yg kawen ngan mmbr aku jgk..huda n azmi tu..dedua classmate aku.pastu main kawin2..sronok jgk kn.yg beshnye..aritu mse raye dorg wat open house.kat umah sndiri..the feeling is diff ble pg mah parents die.rase mcm dh bsr je aku ni..*sbnrnye kwan2 aku yg bsar..bkn aku..*hahahaha

aku antara yg terawal smpai..nmpak sgt kn..bab mkn mmg laju..! aku dtg ngan ct n lin.pg satu kete je..kanak2 2 org nih aku tgk xbsr2 pn lg.hehe.cumel je..tp yg plg cumel harus la aku kn..gelaran juara msih disandang oleh aku.wah!!over..! ade memcm mkanan..kek la..mee la..rndang..ktupat n memcam la..oh ye!yg spesel ari tu is 'kuew tiau teng'..mcm kuew tiaw sup..tp tah la.aku bkn nye reti mkn..main blasah je..

:: antara yg terawal..mke lapar thap gaban ::

mse smpai umah tu..awal2 aku dah wat kesalahan..xslm pn ade sorg makcik kat tepi tu..aku xknal..tu la xsalam.upenye tu maksu huda.wah wah wah..rugi aku..kot2 die ade anak lelaki ke..ceh..melepas..ahakkss!!tp xpe la makcik..xde rejeki makcik nk brmenantukan saye ni ha..

lps mkn ktorg lepak2 kat dlm umah..mcm2 gosip.mcm2 crite..haha.sprti biase..huda ttp huda..dh kwin pn ttp risau org lain xkawin.sibuk tanye bile aku nk kawin la..itu la..ini la..haiyoo..lyn je la.dh mmg ptut kawin si huda nih.kui kui..pastukan..mse dduk2 tu..aku tlg kopek ketupat palas..pastu huda ptong..kirenye aku berjasa jgk la dlm open house die nih..aku ttp mnyumbangkan tenaga.huhu.bile sume dh brkumpul tu..harusla amik gmbar kn..akak ttp mengekalkan elemen menggeletis ye..jgn marah okeh..


:: tema mengeletis dirumah huda ::

:: jgn tak tau..dlm hp tu pon ader gosip taw! ::

:: dri kat lantai..amik gmbr ats kerusi plak.. ::

:: xckup dgn tu..gne camera huda plak..konon2 mke msing2 bley btukar jd lbih ayu kalo pkai camera lain..tp..choy!! aku tetap jelita okeh.. ::

:: ni ngan lin..masih di atas krusi itu..bontotku bagaikan melekat..xreti2 nk blik ::

:: ni ngan huda..tuan umah..aku msih mampu tersenyum wlpn bontot aku terkepit disitu ::


:: ha....akhirnye..kuar jgk korg dr umah aku..-kate huda n azmi ::
kalo korg prsan..ct dh xde mse blik ni..sbb die blik awal..sudahnye aku n lin dihantar oleh en apis kte dgr charge penghantaran free of charge..wah!bgitu murah..hahaha.kalo x..min ajk gi putrajaya.tp aku xpg since kne blik umah sbb adik2 sdare aku ader kat umah tgh tgu aku bwk dorg tgk wayang..smpi je umah..trus kuar tgk wayg.sgt pnt..yet..happy tgk prangai adik2 sdare aku yg cumel2 tuh..
tak sabar nk tgu kwn2 aku yg lain kawin..bley lepak2 umah dorg.spike n sarool..pastu diana n di..pastu min n lina..ha..tu sme antara kengkwn aku yg gatal dr skolah menengah smpai skrg..kapel pn sesame kitorg..memintak kawin la korg eh..spike!!kawin cpt.kalo x aku amik sarool ko!!

1 comment:

~~ LiNdAsHaH ~~ said...

Erk..spike..pesanan utk ko " em aku tau ko tu...mmg tunggu aku leka je mule la ko nak amik laki aku, skit punye ramai lagi laki2 kwn kite yg lain tak nak lak ko amik, laki aku gak yg ko aim dr dulu, aku tau la die ala SRK..hahahah ermm ape kate ko beralih pandangan n keinginan ko kat laki uda ke, laki lina ke, laki diana ke...Haaaaa cancel la sume...baik ko amik Laki Wani...bahagia ko, satu office lagi...bahagia dunia akhirat...hihihihi