amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, November 12, 2008

entry kawin..again..!

haha..tajuk entry tu cm bunyik xpuas ati kn..aritu kak lia kawin..xsmpai sebln..mmber aku kawin lak..mmg musim org tgh gatal kot nih..hahaha..*itu adalah suara2 sumbang org yg sbnrnye tergedik2 nk kawin jugak tp xley kawin*

shamir is my classmate mse skolah dlu..aritu die pn kawin2 jgk..die mix pakistan kot kalo xsilap aku..so dlu slalu la ckp2 hindustan ngan die..sje test2 power..tp die phm..kire ok latu base hindustan aku kn..!! *tepuk tepuk* sgt best ok..well..he manage to have a beautiful wedding! btol..sngat best..*for me n spike la..sbb ktorg gile industan..org lain xtau la* ah!aku xpdulik!wedding die mmg seswatu gitu..huhu.sbijik mcm dlm hindustan.mlm sblm mjlis tu die ade sangeet nite..tp aku x pegi ar..slalu sdare2 je ade..sangeet nite ni mcm mlm dorg mnari2 tu..fuiyoo!!aku nk wat camtu la kawin nnt! *pangg!!atok aku lempang!!**hahaha

nk pg majlis die ni pn mmg drama gile..sbijik industan..janji nk grak sesame ngan bbdk nih..kunun2 kul 11.30 kumpul kat umah aku.pnt je aku bgn pagi..sekor pn xsmpai.last2 grk kul 1..ko bley bygkan x?????kalo aku tdo lg..msti mmpi aku makin manis..

tgu tu stu hal..otw tu ley plak hujan..memula igt renyai2..skali amik ko..!!lbat gile.dh smpai umah pengantin tp sume stranded xbley kuar..lebat gile wey! kalo sket2 tu bley gak aku redah mcm cte hindustan..tp ni...kalo aku redah..alamatnye lencun ar..xpsl2 wedding si shamir nih jd tiger show aku plak..ahakss..*dush! tumbuk perut sendiri*..tp xpe..sib baik si finas da smpai..so die la yg tlg pnjam2 pyung kat tah sape2 tah yg ade..

ble sampai tu dr jauh dh dgr lagu hindustan..tergedik2la aku jln smbil brjoget..dh la tgh hujan lbat..ko jln elok2 bley x? aku tampo kang! tgk2 pengantin tgh merenjis..*ke..direnjis ar?? * soooooooOOO hindustan..shamir pkai pnjabi with ape tah atas kpale tu..n his sweet little wife pkai lenga merah!sgt best kan!tu la yg aku nk..tp mak aku nk jgk swuh pkai songket..hahah (tah ble tah mak swuh)

tgh2 hjn lbt tu..sib baik ktorg dpt port best..so dpt ar dduk among ktorg..rmai gak yg dtg mse tu..mcm reunion plak..snap2 kne ade la kan..pastu pngantin trun with diffrent outfit..sari n suit!!haha..best best..mcm filmfare award plak aku ase..hik hik..* menari smbil goyang2 buntuit* so dpt la jmpe sameer ngan bini die..die kate die happy sgt sbb sume dtg..n die swuh tgu nk amik gmbr rmai2..tp aku xtgu coz kne anta aja gi upm..



:: ni lah penyeri2 majlis..haha..ye..aku tau..bnyak gmbar aku..tp sukati aku la..camera aku!! ::

tp sblm blik tu dedua pengantin kne menari banghra!!woi!!best gle woi..!! spike nga sarool kne tarik..n pompuan tu xsah kalo xlibatkn aku dlm masalah die kn..aku pn kne tarik doll!! *ko gle spike??aku ngan bju krung n tdung..kan ke xmanis tu.xpasal2 aku kne reject ngan m.cik2 yg berkenan kat aku tu..*haa..!!lpe nk mention..since shamir ni mix kn..so sblm pegi tu aku dh psg azam nk cuci mate tgk bf ensem2..tp yg aku nmpak sume dh kertu2 je..mmg ar mke hindustan..tp kalo dh kertu ape halnye aku nk usha kan..msing2 sbuk bwk perut je aku tgk!hahaha..*pang!!shamir tampar aku*

:: save the best for the last bak kater org kan..ha..ni la penantinnye.. ::
are yaar..!!kya jodi hai..shadi mubarak! kush raho..hamesha khi liye..!!
oi..xyah nk nganga2..aku tau la ape aku tulis..tu ucapan utk shamir n raihan..hmm..lps dh mkn..dh tgk pengantin..dh salam2..dh menyemak2 kat majlis org tu..dh jmpe kengkawan lame..ktorg pun bla ar..*bkan tau nk tlg bsuh pinggan!* kat wedding tu jgk..jmpe diana n berk..hmm..bln 12 nih dorg plak tawin2..adoii..!!sgt best kan!nak jugakk..weh..ader sesape nk kawin ngan aku x?..haah..skrang..!

2 comments:

~~ LiNdAsHaH ~~ said...

hihihi aku suke entry ko ni..tersangatlah "kekitaan" spike..aku sayang ko sgt..btul laa kan that day cam kt mumbai aku ase..sangat seronok kalau la aku tak pakai kain yg agak smpit that day mau lari jnuh aku bejoget ngan si shamir..hehehe...perut shamir pun dh mule menunjukkan kecomelan kan spike..hihih..ko la cpt2 kawen...aku nk sgtt tgk laki ko...hihihih

Anonymous said...

Wei..sibuk je.Aku punyela lagu LUCKY nih!!