amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, July 21, 2011

Medan wikku~

#1
Dr opis gerak trus g airport.
Grk lambat. Pastu berkejar ERL lg.
Gile aku rs macam explorace..
Cool!

Mcm dpt rasakan trip ni akan spt explorace. Weehoo!

#2
Setel check in.
Melepak mkn cheezy wedges.
Setaaappp!
Dkt2 time boarding nnt baru masuk hall.
Kalo x jadi tugu negara aku kt situ.

#3
Jom teman aku carik pad jap.
Kat sane kang krg stok kalu..
Merah danau toba tu!

Woooooo!!

#4
Hallo Medan!
Ceeeewwwaaahh!

Sbnrnye dulu mak ngan ayah aku honeymoon kat sini. Tu sbb la bile sume dh bsr ni, mak bwk ktorg sume dtg sini. Eh tapikan..aku ni mungkin made in Medan. Sbb mak aku kan kawen bln 3, aku lahir bln 12!

International tau I ni..

Hahaaa!

#5
Hotel sgt best!
Grand Delta hotel.
The room is sooooo luxury..

Biase la kan..
Name pn travel ngn family.
Ngan mak ayah..
So kualiti hotel mst la yg best..
Kalo x kang, mak aku terkumbok2 plak kang..

#6
Kitorg kuar dinner ni.
Kat area dkt hotel..
Name kwsn ni Kg Baru!

Makan kat gerai2 je..
Kerusi lepak die bkn mcm kite kat KL.
Die mcm kusi yg kalo duduk mmg ko x nak bangun. Santai je.. Kalo kat amid ade kerusi ni.. Mmg x bangun la bebudak pandan tu..

#7
Perut dah kenyang mkn indo mee goreng.
Aku super mengantuk. Pas keje trus dtg sini td. Mahu tido!

Esok kne trun kul 730.
Akan ke parapat. 5 hrs journey.

Nite ollss!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

Ohooo..hoiii ( nada m.daud kilau)
Time vacation baru nak update blog keww??