amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, July 6, 2011

time kasih celak ayah.. ngee~~

tadi nak bangun gi keje agak lambat. maka aku pun bersiap ala-ala express rakyat. mandi, smyg (sib baik2 rakaat), pakai baju (ye...aku semayang pakai towel je), sauk tudung dan start enjin!

tu la hasil gambar sebelah kiri. ye aku akui... ianya tetap gorjes!

sampai opis dengan jayanya sebab aku blasah buat federal tu mcm litar sepang. siap lawan ngan vios kaler gold yang bodo.. *damn u vios!* lalu sampai pada jam yg nyawa2 ikan. maka dengan muka itu juga, aku naik tangga okeh! pagi2 dah marathon!

tp dengan berkat usaha aku, berjaya punch pukul 7.58! hamik ko...lagi 2 minit je. tp okey la kan... aku hebat!

sampai je aku terus masuk surau. buat ape?

utk pakai toner, bedak and celak!
pastu baru la muka menjadi lebih segar dan semakin vouge!
yeay!

so skrg aku percaya... celak and bedak pun boleh kasi muke cun sket. inikan pulak mekap bertepek2... x heran la itu artis2 cun melecun. kalo nk tgk betul cun ke x... amik gambar bgun tido. kalo cun macam aku, maknenye korang cun la..hahahaha!

mati la entry xde kena mengena ngan tajuk!

No comments: