amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, July 7, 2011

Sah kompom yakin betul udang!

Skarang ni aku diserang jerawat!
Mcm dah semakin berleluasa je kat muke ni.. Kuang ajaq lho!

Mule2 sikit2.. Kecik2..
Lama2 makin banyak..
Time cuci muke pn rase je banyak..
Aku buat bodo je la..
Ingat nnt hilang..

Tp aku lupe yang aku ni jenis tgn gatal..
Tgk tv, tgn kat muke..
Driving sblah tgn, lg satu kat muke..
Baring2 sblm tido pun asyik main kopek2..

Sudahnye..
Tarraaa~ *macam sronok plak bunyiknye!*

Tp aku rs aku tau la ape punca..
Baru2 ni aku gatal tkar pencuci mke..
Siap beli satu set..
Cisss! Menyosa den!
Kok tau la cmni..
Sanggup lg den guno jo pencuci yg lamo tu..
Xdo la berbintek muko se ni ha!

Haih!
Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian, muko berjerawek batu!

Ok janji..pasni aku akan jd loyal ngan pencuci muke lame aku.. Ese yakin!
*tangan kat dada*

Dan!
Malam ni!
Semakin aku geram..

Dgn muke jerawat2 manis ni..
Ttbe naik merah2.. Gatal n pedih..
Setelah dikaji..
Sah kompom yakin betul udang punya pasal.

Padahal aku x mkn pn udang sekor..
Aku makan char kuey tiaw adik aku yg sos die udang je kot.. Haih.. Semakin mencabar hidup saya ni kan?

Dengan ini saya istiharkan perang dgn udang and jerawat!

Kill kill die die!!

*gambar tu aku paksa diri utk senyum! T_T*

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: