amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, July 13, 2011

Samdols and the blackberry

Bebudak geng bas sekolah ataupun skrg ni dah ade name baru. The samdol. * pn aisha yg rename name group ni* masing2 dah pakai bb. Kalo dulu aku, linda n nizar je. Skrg sume dah ade bb except hazwan.

Ko tau la bile bbdk ni tgh gile ngn bb. Lepak pun bz ngan bb. Proses bahan membahan smbil lepak skang dh xde. Time lepak sume dgn bb. Pastu bahan2 org dlm fb!

Muahahha!

Dalam 7 ktorg ni, wan sorg je yg xde bb. Die masih bertahan dgn norkiah die yg dh di install dgn HTC pny application. Kalo dulu die geng ngan deris. Same2 mempertahankan htc palsu dorg tu. Tp skang deris dah berpaling tadah. Tinggal la wan keseorangan.

3 pengguna baru bb ni, deris, jo ngan fikri.. Bergado2 pasal casing la.. Pasal warna lampu la.. Merepek2 je. Pastu kalo sorg dh tau buat benda baru, yg sorg tu akan meriakkan diri sepanjang waktu, and x ajar pn org lain skill tu.

Gile keji!

Oh ye..stakat ni aku masih lg berlagak dgn fikri sbb aku ade emoticon best2 dlm bbm! Yeay!

Welcome to BB world kidss!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: