amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, December 18, 2011

A.A.K?!

Cite ni cite basi.
Baru terhegeh2 nak cite.

Haritu ade birthday party anak kakak.
Aidil. So mcm biase ade la Imang yang ske otomen tu. Ngan Azalea aka baby, anak obo.

Si baby ni mcm org tua sket. Die dok ipoh ngan mama die. Obo dok sini. So somehow slang die mcm ke belah2 sana. Cumil owh! Sbb die bdk kcik. Kalo org tua ckp mcmtu dh jd pah bedah plak.

"Baby nak TEMBIKEI MEROH!"
"Tak LALU baby.."

Kao hado?? Ahahaa! Cumil kan!

Yang si Imang plak loghat minang and pelat. Jd minang sbb slalu dok ngn uda aku. Sudahnye, telur jd tolor. Bosan jd bokan.

Masa tgh mkn, ktorg saje la ajak si baby ni sembang. Die ni slalu tgk wyg. So ktorg pn tny la psl wayang.

K: baby dah tgk smurf?
B: dah.. *mke slambe smbil mkn*
K: happy feet?
B: dah..
K: kungfu panda?
B: tu yang lama tu kan? Dah..

Kemain eksen muke die. Kudin pn tanya.

K: cite eclipse?
B: haa?? APE TUU??!!

Muehehhee!
Ade jgk cte yg ko x tgk.

Nak cite peel si baby ni syiok. Lawak. Sbb die bijak. And mcm org tua sket. Ms lpk2 dpn tv, ttbe die brjoget. Tapi bile prasan ktorg tgk, die stop. Aku suruh die joget skali lagi. Ko tau die jwb ape?

"Baby kalo ade lagu best je baby joget. Kalo x, x de.."

Siap dgn muke n tangan okeh! Nk swuh die joget, aku tny la die nak lagu ape.

A: ok, lagu ape yang best?
B: AWAN NANO.. *jwb sambil jalan*

Celah mane nak joget lagu awan nano tu baby oiiiii..??

*aku tersengih sorg2 igt muke baby!*

Masa main ngan kimi, dorg pura2 x nampak baby ni. Kononnye invisible la. Bdk tu dh brjoget2 dpn muke pn kimi ttp tny "eh mna baby ni? Mana ni?" Jenuh la si baby ni usaha nak bg org nmpk die.

Die buat muka macam2 pesen depan kimi. Siap jerit2. Tp x jalan. Last2 die fed up agaknye.. Die menjerit siap dgn muka lg..

"A.A.K???!!"

Pastu die bla.
Aku kt situ pitam!

P/s: A.A.K = ade aku kesah??!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: