amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, December 6, 2011

Sembang treatment

Aku dah x ingat dah bile last aku buat treatment kt salon. Lately kalo buat pn aku DIY je kat umah. Merasa la lantai blik basah2 sbb bukan reti nak dok diam ble kepala dh bertreatment cream tu.

Bg aku hair treatment ni penting. Sbb aku rebonding. Kalo without it, jd penyapu plak kang. Ko nak ade benda mcm penyapu atas kpala ko? Aku xnak.

Makanya, haruslah kita bg die vitamin n trim2 ape patut. And lgpun it is not that costly. Ko xpyh la bt treatment yg smpai 2 3 ribu tu. Kalo rambut problem maybe la perlu. Sblm die rosak, buat je normal treatment. Less than 100 bucks.

Aku ske Schwarzkopf. Suits my hair kot. Penah jgk b4 this pg kedai yg gne wella, keratase and yg brand lain2 tu. Harga lbih krg, tp schwarzkopf lg best aku ase.

So last sunday, celik je mate aku dah gegar cikudin gi salon. Igt nk rebonding skali. Tp ko tau la. Terhegeh2 sekor2. Nk makan dlu la. Itu la, ini la. Oh lgpn aku carik inner utk punjabi aku. Habis je sume benda tu dh petang.

Maka cancel la rancangan rebonding kite. Treatment sajork la. Hajar pn nyebok wash and cut. Banyak gile rambut aku jatuh menyembah bumi. Rasakan sume rmbut rosak. Nyah ko dr kpala hotak ahkak.

aku suke dok dlm UFO ni =)

UFO settle, kasik blow sket

before trimming kite camwhore dulu uolss
Sgt la syiokk masa budak tu urut2 kpale iolss..elok plak time tgh pening. Ttbe skrg ni aku mcm nak bukak salon sendiri. Tp aku x pandai ptong rambut. Stakat nak shampukan tu boleh la. Pastu aku rs, muke aku sendiri kat salon tu. Tiap2 minggu treatment n steam rmbut. Mane tau kot2 bley jd benang emas ke rambut ni.


Muehehe!
Berangan and merepek mmg pakar~

Lepas treatment, ringan je kpala. Haih~ selembut sutera gitu. Ble dah panjang camni sayang nak potong. tunggu je la. Buat masa ni biar aku berangan beyonce. Lalala~


wambut ahkak cecah lantai dah! wee~


2 comments:

Robin said...

ko perli aku ye?

Arjuna cinta said...

Gambar camwhore tu mcm hantu korea..t'anjatt boboi...