amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, December 6, 2011

Ini masalah!

semalam mengidam cheese cake.
so otw balik tu singgah SR.

mcm biase, bila pegi sorg2, aku akan lost.
especially bab2 nak decide and buat pilihan nih.
susah betol!
kalo ade org ikut, boleh la aku lontarkan
"ni ke ni? ke yg ni ar? aku rase ni lg ok kot.."
tp bile dah sorg2, susah sket.

kalo waiter tu rajin nak layan, mampu la aku buat pilihan.
tapi budak smlm mcm susah je paham ape aku tanye.
end up..
"amik semua la dik"

and again, sebab aku sorang,
xde la suare yang
"eii..ko ni long. amik je la 2.."
atau..
"nak buat ape banyak2. nafsu je ni"

muehehe!

makanya..
5 ciskek selamat di tapau.
weehoo~~

ini la misteri 5!

huwaa sedaaaappp!! T_T
   classic cheese - memanggil2!
marble cheese - mengenang zaman blaja dulu
oreo cheese - x mampu tahan kesedapan biskut oreo
new york cheese - sbb pk cikudin suke benda ni
choco berry cheese - sbb nampak sedap

sedapnye!
*matila gemok*

ni je yang lebih. simpan dlm peti ais. balik ni aku nak mkn lagi!
memang aku ade masalah dlm buat pilihan.
kek x pe. kalo laki??

tamat.

No comments: