amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, December 22, 2011

Gemok - perampas!

si gemok yg gulita!
Aku still kat opis ni.
Tapi minum dlu jap.
Sejukkan hati ahkak yg tgh hot sikit.
Sikit je la.

Aku kne blajar utk tidak expect org buat mcm yg aku buat. Sbb once aku start mengexpect, tp the deliverable xmcm yg aku expect, aku akan ada ciri2 hulk hogan dlm diri. Haish!

Ok abaikan.
Meh minum lipton ice tea sejuk ngn aku meh!

Aku ade cite!
Pasal gemok si kucing itam tu.
Die dah smakin melampau skrg ni uolss~
Semakin gigih merampas kasih syg daddy mummy I!

Tadi pagi aku turun kan, ayah kat dapor. Die bagi si gemok makan. Aku pn nyebok sbb nak amik air jap.

Fine. Xde ape yang pelik.
Tapi ape yang pelik adalah apabila ayah aku mula berkomunikasi dgn gemok itu! Die berburak-burak mesra..Aku menoleh memberi pandangan sinis kpd ayah aku. Tapi aku x diendahkan!

"Gemok, makan duduk"
*gemok masih berdiri*
"Hey, duduk"
*gemok berdiri masih*

Pastu ko tau ape ayah buat?
Ye. Die pegi kat gemok and adjust2 badan gemok tu sampai duduk sementara si gemok tu masih smbil makan dan membuat muka bongkak.

Herggghh!!
Gemok perampas kasih sayang!

Aku post kat FB pasal ayah bebel2 kat si gemok ni. Pastu kudin comment. Mmg pn. Pagi tadi masa dia nak gi keje pn ayah bckp ngan gemok.

"Mok, balik kul bape smalam?"

Kao hadoo??
Soalan tu jgk die slalu tanye kitorg. Ape taraf gemok tu dah sama ngan kami sang anak ni??

Kong ajor pnye gemok!

*grrrrrr!!*

No comments: