amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, April 14, 2009

Geng bas sekolah??

aku ader geng bas sekolah kat opis..ye..wlpn opis..aku ttp jgk nk kate bas skolah.. *geng bas opis adalah xsedap bunyiknye..* ni kire yg rapat la kat opis..mane2 pn ngan dorg ni jgk..lunch pn mke dorg ni gak aku hadap..bfast pn dorg..kkdg weekend pn ye..hadoi..but guys! i sayunk dorg sumeh muaahhkkss!!

:: geng bas sekolah in action! ::

nway..geng bas skolah ni ade 5 org ahli tetap.. aku, linda, wan, nizar n didi..*patutnye 6..tp..itu fikri slaloo menghilang skarg..hmm.. ditelan oleh deris..* hahha.. sume otak senget. *kecuali aku*.. hmm..ape yg aku nk cite ni ar?... .. oowh..mm.. 4 april aritu ktorg sume dh jd uncle n aunty. sbb linda dh ade baby..baby girl..

sbijik mcm mak die..mate sepet..pastu badan sgt semangat ye..sbb mak die tu asyik mengidam pizza la..eden la..jaring la..tu yg smpai ke tesco damansara ktorg lunch tu..tringin mkn kat warong santai kaedahnye... pendek kate..mase si linda ni preknen..abis sume tmpat mkn die nk pegi..kami lynkan je la..sbb takut lak mgidam. *tu la anak ko xnk kuar linda oi..dh sdp dok dlm perut mak die..* tp setelah dipaksa..kuar jgk bdk kcik tu..weehoOOO! aku dh jd mussie..*maksodnye aunty la tu..*


:: Dhia Dania Areesya..Anak buah pertama Geng Bas Sekolah ::

so spanjang linda cuti pantang ni..aku kena la stay ngan jantan2 keparat nih..*huwaa! ari jumaat dorg tinggalkan aku..nk ikot gi masjid pn xboleh..dekut..* aku la manusia yg paling gigih sbb msih brtahan ngan otak2 mereng dorunk ni..hmm..bile la linda ni nk abis cuti..pulanglah mama!! dorang slalu buli haku..! tp.. aku ttp cayang geng bas skolah aku nih!! peewitt!!

No comments: