amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, April 22, 2009

kek saiz taik gigi

kat opis arini xde yg spesel sgt. lek lek je..menyetelkan koje..tp si cpb tu dpt detect yg aku silap buat la! bley plak tersalah calcullate! damn!! tp mampos la kan..aku pn da setel ngan owner..kicik pnye hal

opp!! lupe! hari ni kebeday didi..td dkt2 nk balik tu..kak sham bagi la kek kecik kat dd. tp ktorg sumer harus la nyebok nk merase kan...

::kebeday boy yg dh kertu dgn skandalnye..cik nah::

jadiknye..buat celebration sndiri kat tempat aku..share kek kecik tu 4 org! mmg xbley blah..buat taik gigi je..

ko tgk la masing2..dok posing dgn kek yg ciput tuh! jadi la...dr takde.. time kacih tuk kak sham!

:: ko tgk la kek saiz taik gigi nih.. ::

ok dah..tu je. malas dh nk update. byezz!

No comments: