amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, April 19, 2009

kisah ngeri bersama

kan sblm ni aku ade kate nk cite psl 'perjalanan ngeri' aku smlm kn.. idok la ngeri sgt sbnrnye..sajer over! mse kat umah niesa tu..msing2 plan nk jln2 utk isi mse lpng ari sabtu..so we decided nk gi red box kat sogo..lame dh xmlalak nih

tp aku blik mah dulu..tukar baju..karoke with baju kurung?? no no no..! lina pn tukar uniform gak. sib baik die muat bju aku..jeans yg aku pakai ketat tu..die pakai nampak santek je.. *ye la ye la...mmg peha aku extra size sket! * tp ade aku kesahh?? aku happy wokeh

:: with lina yg berbaju baru.. *sib baik muat nyah.. ::

aku kate ni perjalanan ngeri sbb bnyak sgt bnde mrepek jd...yg bukan2 je. tah apsal tah..ade je yg xkena..pg sane naik lrt je..kades aku tu bkn sehat sgt pn nk bwk masuk bandar kan..dibuatnye meletup tgh2 jln kat KL tu..x ke haru?? *kades tu adalah kete aku yg berwarna hijooo

:: old friends..lina..mast n lin.. ::

smpai sogo org sgt ramai..aku nk draw dwet dlu..panjang gile bratur! 15 min aku tunggu! mmg mencabar minda dan kesabaran btol! dh stel tu trus je gi level 8 tu..ktorg ni main redah je pegi..xdenye booking2..ye la.. idea nk brkaroke pn ttbe je kan.. org tu msukan ktorg dlm waiting list. kne tgu stgah jam..kalo kosong ktorg dpt la room. tp..gagal!!! xde sape2 yg cancel booking. ape kaedahnye aku tgu stgh jam sengall



:: sementara mnunggu...sume buat iklan nokia ::

utk mgubat hati yg loka..trus gi soping2..smpat la rembat sandal satu. dh lame dh aku nk beli. tp xbeli2..xde yg pekenan..tp akhirnya berjaya gak bli..kalo hijo santek.. *yeay!!* since kat ctu xtau nk buat ape lg..we decided nk gi tgk wyg kat time square. tp mls nak naik lrt..tahan teksi le..kecewa dow xdpt karoke.. huwaaa

dh nk smpai time square tu..masalah lagi! itu org teksi bentikan ktorg kat tgh2 jln! ni bkn tgh jln yg biase taw..ni tgh jln yg perasaan die same mcm ko turun tgh2 highway! kejaaammm!!! ni sume polis trapik pnye psl la..tpakse la ktorg menapak.. *mase tu puas berdoa dlm hati..mintak2 xde org yg ktorg kenal nmpak!

sib baik xramai sgt org bratur nk bli tiket..memula nk tgk confession of shoppaholic. tp dh terlepas..*kalo xkne menapak..mesti x terlepas!* so lyn je la cite fast n furious. tersenyum la aku n lin..sbb akhirnye ader jgk seswatu yg ktorg rncang brjaya dilaksanakan..tp tetibe...

aku : apsal dorang tu? (smbil njuk kat lina n abu yg still sgkut kat kaunter
lin : ntah..la..baru je aku igt dh selesai masalah kite..
aku : betul la..ni msti ade yg xmandi td ni

ko tau apsal??..tiket palk sangkut...smpai org yg jg kaunter tu kne call sape tah nk settle kan..ye la..die xbley simply print new one kan..nnt short..sumthing like that la..at last issue resolve..dpt tiket..tp salah satu tiket tu agak cacat. *mampus la..janji bley msuk

:: me n lin tgh tgu monorail.. ::

abis muvi dlm kul 7.45..sblum balik gi carik surau. pastu gi watson..nk cari bedak. tp dr aritu xdpt2..apsal ar?? glamer btol bedak tu??? huwaa..!! frust.. xpe..lain kali aku carik lg. ngam2 kul 9.00 smpai umah. trus lyn AF..hmm..cam xbest sgt je mgu nih

ngantuk la..nk tido. tamat

1 comment:

Diana Ishak said...

penah bowling ngan baju kurung tapi pakai sport shoes. berbulu je akak kaunter tu ngan aku dikkk.