amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, April 19, 2009

niesa dah tunang dah..

mase skolah dulu aku ade geng aku sendiri..name geng aku BUDDY..ade 5 org dlm tuh..aku, lin, lina, niesa n ejah. smpai skang ktorg still contact each other la..cume ngan ejah kurang sket bcoz she's married. so nk berpoya2 pn jrang2 la..dah anak sorg dh ponk..lg la ssh kan..

smlm plak..niesa bertunang. at last..huhu..makcik ni mmg patut btnang pn aku ase..elok la tu. timing yg betol. bln 11 insyaAllah kawen la beliau..nnt tgal la aku lin n lina je yg single mingle.haha!

knduri umah niesa tu strt kul 11..aku set jam nk bgn kul 10..ye la..sempat la kan...tp si kembar tu.. kul 9.30 call aku btau dorg dh otw dtg umah. gile ko..tperanjat la aku kan..trus bgn n mndi. tgh siap2 tu dorg dh smpai. so kne la dorg tgu..nasib la korg

dlm kul 10.30 dh smpai umah nisa..dokek yo umah eh..sume dh ready. tp rmbongan lelaki xsmpai lg. mknan sedap2 wo...time2 tu la perut aku berkeroncong..lapau..! pung pang pung pang..sume dh slesai..so..mkn time! *akhirnya!!*

xbnyak sgt gmbar amik ngan nisa..die sbuk mlyn org2 yg dtg tu..haha..kagum aku tgk..pndai die mlyn org2 tua tu..kalo aku??? *pk la sndiri*..dlm kul 12.30 tu aku dh smpai kat umah blik..tp deal ngan kembar nk gi jnjln lg..so just tukau baju je. kalo rjin nnt aku post entry perjalanan ngeri ktorg tu. *nk tau knp ngeri..tunggu...* so..enjoy the pic kat bwh ni...xrajin aku nk snap2..yg mn ader je la ye..
:: hehehe...best jgk jd org bertunang nih... ::

:: close up sket..antara yg dtg... ::

No comments: