amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, April 17, 2009

tah pape tah

kdang2 aku ase life aku tah pape tah..ader je benda merepek2 jadik. sumthing might goes wrong la..bcoz lately aku slaloo rse melayang2..aritu kat lrt ttbe aku prsn aku jln menyenget. dan dan tu gak la stop kan..xde la aku truskan prjlnan ala2 ketam tuh

mn la tau terlanggar org ke..pastu org tu terjth kat lndasan lrt tu..pastu dtg plak lrt gilis bdn die..darah memancut2 kne mke aku..pastu ttbe aku pn cam pengsan tgh drah. dh pengsan tu..org lain terpijak aku..pastu aku pn jmpe balik org yg kne langgar ketapi tu kat awan.hmm..seram tuh..hoih! ape da merepek..

ok ok smbung blik..ble dh jln senget2 tu..aku igt low blood preassure..so aku gi la check smlm. dh xbley bla sgt..so aku amik time off pg dispensari tu..pnuh bsmgat aku terangkan simptom2 aku kat doktor tu..mlyang2 la..itu la..ini la..skali..

doc tu : awak ni pregnant kot
aku : hah? pregnant la plak... *muke aku mcm mls2 nk lyn..*
doc tu : dh kawin ke blom ni? - smbil nk amik bp aku
aku : msti la blom doc oi
doc tu : oo..igt dah..tu ader cincin tu

ape kes la doc ni kan..aku rse ringan je nk sekeh2 die. ko bg sakit yg logik sket bley x. ni mgandung la plak..aish aish..ape jadahnye.sib baik die xckp aku ade kenser ke..gaut ke..kalo x mau pengsan aku kat ctu

tu satu..hari yg same jgk ade menda lg hampeh jadik. adoi adoi..mmg kne mandi bunge nih. aku kan otk mcm tgh weng2 je..so jln pn agak menonong la..mase tu ngan opismate aku si dd tu. die jln dpn aku jln blkg..ttbe ade bnyik benda pecah. die break mgejut..yg x pasan..*sbb akku pndang blakang nk carik bnyik ape* and..boink!! ape jd? ha..lu pk la sndiri..yg pastinye..aku smkin yakin dan bersetuju dgn statement..

"jgn pandang belakang! "

huwaa!! aku ternoda kah???? jwpan di tgn anda..*wink wink! * ha..tu baru 2 cite korg dgr..blum lg bab kasut aku tertanggal mse dpn pntu opis..mase aku terlupe tukar kasot mase jmpe client.. *ko bygkan aku jmpe die dgn baju kurung n berblezzer bagai..tp pakai slipa jamban! kejii wooo..*

ish ish..sape la yg bertuah mendapatkan aku sbgai bini nih! haha.. larikkss!!! ha! lg satu..aku pernah terkunci bos aku kat opis..bukan skali..tp 2 kali..hak hak hak..mampus la aku xachieve kpi

ok dah..mls nk taip dah..nk makan! bye

No comments: