amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, April 16, 2009

ke genting yukk

bley than gak penat nih..kul 11.30 td baru smpai umah. well..rini aku kje stgh hari je kat opis. after lunch trus gerak gi genting..ha..korg nih jgn pk aku ponteng yeh..aku pergi utk mnjalan kan tugas gitu..*dan jugak amik kesempatan mls nk dok opis

ecli..dr ari sabtu ritu..ade org2 dr indon dtg..sumthing to do with work la of coz. n we TNBF kne la entertain itu worang..tah camno..2 ibu itu extend lg nk dok mesia..n terkuar plak idea die nk gi genting. n terkuar plak idea MD aku swuh aku pg..so..layankan je.. it is still part of my job anyway..so..xpe la kan

smpai sane dlm kul 4 kot..idok le sojuk sgt..msih terkawal. yg xbleh bla aku rase is..aku gi sane dgn office attire..haha.keji! tu la..maleh naw nk bawak baju spare..jln2 dlm indoor dulu..pastu ttbe dorg kate nk gi outdoor plak..tp bile dh stgah jln nk indoor balik..huwaa!!! aku dh berangan nk naik flying coster tu lagik..solero shot tu lg..huwaa!! lupe plak aku bersame mereka2 yang kertu...*lariksssss!!* banyaknye main amik2 gambar je..pastu msuk la kejap dlm snow world..~bosan sket la..~ xtau nk wat ape dlm tu..end up aku main baling2 salji kat org jew..haha! aku baling je salji tu kat sape2 ponk..*nmpak sgt xde kje* n aku jugak baling kat ex-bos aku. mr adam! he used to be my bos doluu..tp skang dh bukan. statement die..

"oo..mntang2 i bukan bos u lagi.. u baling i eh "

haha! ade aku kesah? hik hik..tp betol la kan..bile bkn bos lg..wlpn die still manager..rase loose sket. lbih kpda mmber2. klo bos sndri..mgkin ade limit sket kot..kot la..! dlm snow world tu xley bwk camera..kne guna cameraman dorg..kamera man yg amik gmbr ktorg tu ala2 seswatu sket mse aku tgk..die mcm aku kenal la..tp xsure sape. n mase nk amik gmbar tu..one of my officemate tu kate die mcm jehan miskin..haha! mcm x je..tp yg xbley bla..dorg siap amik2 gmbar lg! mcm la mamat tu btol2 jehan miskin! wahaha...mase tu aku dh lariiiiiii....! ape kaedahnye org2 tua tu nk amik gmbar ngan mamat jehan tu kan..hahhaa.keji plak aku rase!

lpas solat maghrib..trus gi oldtown. mkn ape yg patut n around 9.30 kot..trun..smpai opis kul 11..ayah amik kul 11.15..n 11.30 smpai umah! smpai umah..aku taip benda alah ni! huwaaarrgghh..ngantuk! nite pepss..

No comments: