amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, January 28, 2009

hidoop??

mood : emo sket (sob..sob..)

dalam idop ni..mcm2 ley jadik kan..bnde yg xpnh aku terpikir pun akan jadik dlm idop aku..tp mcm dh nak jadi..serabut + blurr..xtau nak wat ape..tu la yang aku ase skang nih..huhu..lawak pun iye jgk..tak tau nk ckp cane eh feel nih... =P

tapi xpe..aku tetap gembira! hmm..layankan aje sume yg ade..ape yang penting..kerjasama. aiceh..tringat lak kat wonder pet..best kan jd wonderpet..gembira je! hikss..ttibe..

hari ni lgsg xfokus kat opis..xbnyak kje yg dpt dibereskan..utaks ku adelah serabut..balik awal..hang out ngan bbdk pandan..lyn kepale merepek2 dorg sket..gelak gelak n gelak.. (tp mcm xberkesan jgk..)

wut else can i do ar? sndiri pun xtau ape yg berserabut dlm utak ini..phew..!! xkisah la pape pn.. kite kne sntiase gembira kan.. suke atau x..kne hadapi jgk.. so..baik kite hadapi dgn senyuman! tul x?? ..... iye..aku akan cuba utk itu..!

chaiyok!!

nota kaki: aku adalah sedikit emo.. malas nak kaler2kan mcm slaloo..

1 comment:

Anonymous said...

komen2.. tat's rite.. me pn ble da emo slalu jek wat2 x emo.. ahaks!