amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, January 11, 2009

kg baru & friday lunch

ok dis is backdated entry aku on things happened on this week.hehe..nmpak sgt pmalas pnye budak kan aku nih..tp..ade aku kesahhhh??

Wednesday : After office

Sengaja blik awal sbb otak n mate aku dh skit nk melihat meja aku yg bsepah2 dgn kje2 yg aku pon xtau ble ley siap tu..kul 530 dh kuar.lin caled ajk tgk min..(min baru operation buang tumor kat tlg blkg die n ganti tulang yg dh hancur tu ngan plat besi..euuww!!ngilunye..) trus ok je..ley jln2 smbil tu kan..dpat gak release tensi aku nih.

tgu lin kat lrt hang tuah.pastu naik monorail to chow kit.dr stesen chow kit to HKL tu, terigt kat uti..dlu slalu jln ngan die kat cni kalo nk g tgk apis yg ske msk spital tu..ape la agaknye abg bomba tu tgh buat akn..padam kebakaran kot..*haha!tetibe*..bile smpai HKL tu aroud 8.30, mcm xsure nk arah kemane.lina ckap kat neurologi.rse2 mcm dlu apis pn kat ctu..so dgn konfidenye..trus gi kat ctu. muke aku ngan lin adalah sdikit dibuat spaya mnjadi sdikit grg dgn hrpn pak guard tkut kat ktorg n bagi ktorg masuk. *waktu melawat dh lame abis* tp rupa2nye salah la..yg itu upenye urologi bkn neurologi..

aku dan lin adalah sdikit malu n tegelak2 smbil jln ikut arah yg pak gad tu tnjuk.jauh gak upenye.jln kaki dow..ble smpai tu..tgk min tgh tdo.tp tbe2 die bgn.siap hai2 lagi kat ktorg.hm..he looks good wlpn skit.xde la wyr bselirat2 ke hape.so xde la tkut sgt.dok lyn2 die skejap n around 9.15 ktorg pn bla.lina pn blik skali.

ble dh bertiga ni..msing2 panjang la kaki.lgpn prut msing2 lapar.so ikutkan idea si lina tu..ktorg pn brjlan dr HKL tu smpai kg baru.siot la..jauh doll!! aku igt dkt.tlupe lak yg aku bkn bwk kete ms tuh.ishk!kul 10 bru smpai kdai mkn tu.yg xley terima...sblh kdai tu is stesen minorail!!dush dush..sekeh lina!

me order ns paprik ayam ngn tmbikai laici..sdap weh..berbaloi la jln jauh2 tu.hmm..smntara tgu mknan tu, isi mse lpang ngan amik2 gmbar!hehe..i loiikkee!!! after dinner, around 11 blik umah naik teksi..reach home @ 1130 and trus tido xsedarkan diri!!

-cumel x? hik hik.. colourful..besh!-

-lin pn join adventure..-


-lina yg tgh risaukan boprennye die kt hospital itu-

-huruf C untuk CINTA *hik hik..tetibe*-


-ni ade lagi..mase ni aku blakon konon2 tgh sedey..-

Friday : Lunch hour

Dapat new assignment today.hadoi..keje yg ade pn xabis lg..dpt yg baru plak!ishkk..!!sib baik dh friday.so dpt la menyengih sket. friday means aku n linda kne lunch berdua sbb jantan2 keparat tu gi smyg jumaat.akan tatapi..pd hari jumaat yg mulia mgu ni..si didi x smyg jumaat!n ktorg pg jln2!huhuhu

ecli didi nak crik beg gitar die kat OU.aku n linda pn xmlepaskan pluang jd pengikut.nk pg mcm jemsket.but we manage to reach there @ 1pm.msuk lift yg cantik n msing2 jd jakun amik2 gmbar! *sbnrnye dorg x..aku je* lame gak kat bently music ni.jual all instrument.gitar la..drumla..piano pn ade.si dd lak jmpe mmbr kat ctu..alamatnye...lame la aku n linda dok cuci2 mate tgk gitar2..bih krang 145 baru kuar dr ctu..nk gi isi perut lak..


-dd n linda dlm lif..aku xde sbb xsmpat nk amik pntu lif dh tbukak..frusstt..-
-bdk kcik nk gi skolah..-

-kami adelah gembira sbb didi bwk jln2-

-kami dan gitar = gembira!

-yeay!dpt gak gambar dlm lif nih..-

mls nk kn jauh2.so decided pg tesco kat seberang jalan je.mase ni aku rase sgt xslela..rse cam peot.tp mcm xmgkin..sbb mcm air terjun je.1st day xkn bnyk cmtu kan..??*xkn suis aku dh longgar??erk!apakahh??*

dlm tesco tu xde la rmai sgt org..tp si didi ni boleh plak telanggar sorg pompuan ni.die kate terkena tetek pompuan tu.tebal mcm kusyen katenye!hahah..rezeki ko la di..kami mkn di kdai makan santai.mase tu dh pkul 2. stgh jam je ade.tp mmg hrapan la kan..mn smpat.so aku n linda dh siap2 reka ayat nk kasi kat bos.biase la..alsn2 yg sdikit munasabah.cewah!kencing kuat. hmm..mkn sgt sedap..ikan kerapu msk pedas,kangkung belacan, telur dadar n tomyam. mkn mcm 10 org mkn je..igt xley abis..tp last2 licin jgk..sodaaap!!and harge pn murah.

-me with air yang sedap-

-ni mama linda yg xsdar dri tu dah boncit-

-si didi yang xsmyg jumaat n langgar tetek org-

-our lunch for the day!sedap woo!!

kul 245 baru gerak nak blik.aku mcm smakin yakin je aku peot.tp wat xtau lg..smpat kot smpai opis.dok dlm kete didi senget2 sbb tkut kne kusyen.bile prut dh kenyang..mate aku ni pon asyik la nk tertutup je.si linda dh selamat kat blkang tu..sku nk tdo tp si didi buat ayt2 sdey die..kunun2 xley drive sorg2.tp aku akhirnye gagal tuk bertahan..jln plak sdikit jem..aircond mgadap mke aku..ape lg..slmat tinggal didi!

celik2 je dh smpai dpn opis..argghh!!hilang mmpi2 indah aku.kul 330 bru smpai opis.trus gi toilet and sah! aku mgandung!eh..peot..!trus sambung kje yg terhenti tu.n dat day..kul 9 bru aku blik.reached home @ 10!pnat gile.pas mandi trus tdo.kje kat opis tu xsiap pn lg..mgkin sunday kne dtg opis.oh tidak!!!!am i loosing my berjolajoli time?

No comments: