amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, January 17, 2009

weekend @ klcc

i have a friend.. her name is hani..we know each other mase orientasi PEP TNB..tp skang..after almost setahun..she's going to leave me alone @ TNB..huhu..sdey..so..today we went to klcc..hang out sesame. this monday die dh ke tempat baru. good luck darling! all da best eh..

sgt lame xjmpe hani ni..hadiah tuk die yg aku bli kat indon ritu pun still with me.thats y ktorg jumpe..dgn tjuan nk hang out sesame n pas2 adiah. kul 2.30 jumpe kat klcc..n guess wat..baju kitorg agak2 sedondon..ceh! ko ske ar same ngan aku kan hani..

wat can i tell u guys about this lady eh..hurmm..she is the youngest and i'm the eldest in family. maybe that makes us kind of good match la..kunun! haha..ermm..slalunye..die akn pk bnde yg same dgn aku pk..org xpk..tp ktorg pk..org pk..ktorg xpk..haha..kan hani kan..! we share the same birth date.. 27 dec..n maybe sbb tu jgk kot we have many things yg same. n even...ksah chenta skandal and gosiff pun adalah same! camno???

kalo dlu mgkin ley jmpe kat mn2 event tnb..but now..dh x..tp xpe..die base kat kl jgk..kat mid valley rasenye..ceh! dokek yo.. masing2 dah mengembang skang...aku rase basan aku dh mcm peti ais..yg die kate muke dah jd petak..mcm2 la..tp aku tgk same je die tuh.. benda wajib ble ktorg jumpe adalah..GOSIFF...x hangat pn xpe..asalkan gosiff.hak hak..td gosip2 kat foodcourt je..sambil lyn spegethi.. ... eh.. camni ke eja die?? biar la..

pas makan.. kami adalah rajin. lpk kat kinokuniya...aku nk crik novel Jodi Picoult..punya la belek buku tu...siap bace2..tp sudahnye..aku bli buku lain..hahaha..ade aku kesahh?? kuar je dr kinokuniya..aku nk carik adiah tuk cik hani kite..tp die xtau. die pn beria2 la pilih..konon2 tuk mmber aku yg lain.. hik hik hik..suprise gitu..! pas anta cik hani kite tu..aku pon pulang..

utk hani : all da best dlm new life ko. keep in touch. lebiu lebiu lebiu!

1 comment:

Anonymous said...

heheeh...thank u dude...betul r mast, most of everthing yang kita buat adalah same...bile benda tuh terjadi kat ko, pastuh mesti terjadi kat aku...sebab kita lahir hari yang samakah??hahaah..apakah itu benar???anyway,birthday present for 2008 is very the memorable one la...haha...hidup midvalley..tibe2..hahahaha...