amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, January 13, 2009

"the pandan"

hmm..nothing special la today..cam biase pg opis..wat kje..bepoya2 skejap..pastu blik umah..ble duduk cani teringat plak kat bebudak pandan nih..kalo dorg ader..tah mane la agaknye ktorg jenjln..tp sume pn xde..msing2 dh msuk blaja blik..*cpt ar abis blaja weh*..mmg ade saki baki yg tgal kat cni..tp xsyiok ah..xckup korum.. ha..sblm papehal..meh aku kasi intro kanak2 pandan tersebut..(syok nih syok..meh meh bace..!!)

1.Kuyu sang gengster besar

- mampu mengemikkan bumper kereta dgn satu senggolan sipi
- antara kelemahan beliau adalah menyebut hughuf 'ar' (aku nk gmba dlm kemeghe tu..")korg phm?
- Kwsn jajahan: bukit bintang & lorong hj taib


2.Jojo jongos

- mempunyai kuasa vacum tanpa kawalan.mnjadikan rumah bersih tanpa habuk = gune idong..
- musuh utama: binatang kiut berkaki empat yg berbunyik " miaw.."
- menatang kegemaran: kamera and pompuan cun persis fasha spenda (erk!gle gigolo bunyiknye ko nih..)
- gemar berlagak gangster
*ek eleh..takut kucing..!!*

3.Apis the terminator

- antara the pandan yang mmpnyai rekod msuk spital plg tinggi
- besi spanjang 1.5km tertanam di kaki bagi menambahkan lg kuasa (xde kuase pn besi tu..aku cbe lekatkan magnet xmlekat pn..ceh!)
- sering mendendangkan gelak berirama kuda sambil bermain kompang dgn tgn kiri
(haha..tetibe)

4.Utie abg astro

- tanpa utie disini..kami sering mgalami gangguan siaran astro..*kami sdey..*
- kini sdg menerima latihan utk meningkatkan semangat juang dlm diri stelah gagal menuntut drpd kuyu sang gengster besar
- mampu memadam kebakaran dgn hanya mengibas2kan.. ... err..err..
(sila isi tempat kosong)

5.Zai de' lighting

- mempunyai kehebatan dlm menyorokkan diri dimana2 saja meskipun diblkg tiang lampu
- ada pandangan yg jauh dlm bidang ekonomi tp ko yg blajo engineering knp? *ape kne mgene?cite sket kat aku..*
- menggemari iklan colgate dan darlie..(prnah pg audition utk iklan fresh n white..pak memerang!)
- mempunyai ......... yg berseri2 dan mampu menyilaukan pandangan
*wajah la..bkn gigi*

haaaa..tu la 'the pandan'..aku,lin n lina slalu telibat ngan aktiviti2 dorg nih..gi mandi sungai la..bowling la..memcm..oh ye..last time ktorg pg main bowling n mkn pizza sesame..yet to be update here..hhmm..alang2 tu..meh kte tinjau aktiviti2 yg djlnkan mase dorg cuti sem ritu..layanzz..~~
bowling @ ampang point



ni mase hari yg aku blik dr umah manisa tu..kan ptg tu dorg main takraw. pastu mlm tu..bowling time!!yezzar! rmai gak yg main..tp yg pasti..akulah wakil tunggal pompuan..sbb lin xmain bowling n lina pulak terperangkap dipenjara kasih CEO die..

main 2 frame..cross lane..memula kuyu bercita2 nak kalahkan aku..(sbb bagi die aku ni lah yg pling cikai kan..aku tau!) so kononnye die xmo la klh ditgn aku..tp tu la..tuhan xske org sombong dan bongkak.. "sepohon kayu daunnya rimbun.."...aik..lain lak lagu yg kuar..xkisah la..yang penting kat cni..aku nak buat pengumuman..

"Perhatian perhatian..KUYU kalah dgn aku..dua2 frame pn die kne tapau..double loooossseerr.."

lalalla~ puas ati aku.. nway...jom lyn pic yg ade..
~ sblm papehal..amik gmbar kasut dulu..tp ape yg bley mndtgkn kemarahan is..aku pnye kaki xde ok..sbb mse tu aku baru thegeh2 nak amik kasut.eh kjp...kaki sape xde bulu tu.. ..?? *larikkss..! ~

~ aku pelik ngan gambar ni..cbe tgk..jojo mcm ade tetek kan..ko lpe pkai bra eh jo? ~
~ dh posing kat tepi tu..posing kat cni plak.. ~

~ aksi gedik jojo..*xperlu la ko cube tayang2 tetek ko tu..xbsr pn teteknye* ~

~ ala2 shalin zulkepli gitu..candid wo..srupe pmain pro tu..wallah!~

~ aku n lin.." kami terkepit diantara jantan2 kaberet ini..tp kami gembira!" ~

~ dorg ni kusyuk je tgk kuyu baling bola dlm longkang ~

~ korg nk tgk kuyu jgk? nah..ni die.. aku amik gmbar ni tercepat..kalo lmbat sket bley la tgk bola tu bergolek2 dlm longkang ~

~ ni plak jojo..biar la aku tepek gmbar die kat cni..mudah2an terbukak pintu hati die nk blanje aku big apple!amin.. ~

~ pic with org yg double looser tu..*hak hak..gelakkan die ~

~ sila lihat score..sape yg dpt 50 je tu ??? ~

~ kamilah pemenang! ko tgk la tgn aku tu..hurup dabeliu..means WINNER! * sbnrnye dorg tiga ni je...shh..diam2 rahsia* ~

~ ha..ni baru btol..pmng tmpt ptame, kedua n ketiga..tp..aku nk jgk..tgn pn tgn la..~

~ dh abis tu lpk minum jap..jojo tu xnmpak aku amik gmbar tu..kalo x..die yg menggeletis dulu...sblh tu kuyu..tomey la awak ni.. *awimbawe awimbawe* ~

itulah malam bowling penuh tragedi oktober kitorang..we have fun together..n the best part was...

KUYU kalah!!!

will update more psl aktiviti2 kitorang later2 k..dh ngantuk..bye2 peps n kots..! *lariksss!

No comments: