amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, January 11, 2009

rambut 2009 (+v+)


new year nih aku ader rmbut baru. huhu..gembira.mse blik kampung aritu saje gtal2 wat rebonding..murah jew kalo nk compare harge kat mesia nih. panjang rmbut aku ni 510,000 rupiah je..same ngan 150 dwet mesia. kalo wat kat cni, aritu aku tanye 280 to 300..sparuh harge ar..yippie!!haah la..lpe plak yg aku xbuat entry blik kmpung lg.xpe xpe..later dudes.

tp ble lin lina tau aku wat rebonding..sume pn kate xlawa la.rmbu dulu lg lawa la..itu la..ini la..*korg ni..cbe la support aku nih*..tp aku xkisah ponk..aku ttp gembira..ble rmbut dah lurus ni.mcm2 la dlm pale otak aku..nk buat welcome pony la..nk rmbut senget2 la.sbb dulu xley buat camtu kan..so apa lg..start la meggeletis haku nih.

last sunday, pg tgk min kat umah die with lin n lina..skali lin pn kate die nk ptg rambut..hooray!!aku pn ade geng nk gi saloon tu..so ktorg pn pg kat ampang point tu. derrick and team saloon..lina kate bru bukak saloon tu.so we give a try la.kot2 best..


dlm tu aku tgk bnyk gle gmbar artis2..cewah!konon2 nnt aku pn ley la jd mcm artis2 tu..gorjes gitu..hak hak..pg sane tu konon2 nk buat fringe je..tp org2 tu racun..trus shampoo skali..tgh shampoo tu..die racun lagi..end up wat treatment trus! tp xpe la..since rebonding aritu..aku xde wat treatment pn.so xkisah la..skali jln..

dh abis ptong wambut tuh, isi perut kat secret rcipe.lyn lasagna..yummy sedap..pastu anta lin lina blik umah..n pulanglah aku ke pangkal jalan.

-melayan je ape orang tu bt kat rambut aku-

-taraa!! aku ader rambut baru!! yeay yeay..-

-me and lin..huhu.comey x kami??-

-ni gmbr with lina..die tukang teman je-

-lasagna yg sedap!-

azam tahun baru aku xley nk ckp ape la..sbb xde azam ponk! tp saya ade rambut tahun baru!! saye gembira..!

No comments: