amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, January 13, 2009

poya poya kuala lumpur

phew...nooooo moood wat kje rini..just sort thing out je.pastu buat bnde yg pnting2..office pn cam tenang je rini..sume dok mlyn bluess cam aku kot..hahha..i loikee..!

tp arini shipowner blanje lunch..yummy..mkn kat sri thai dpn hilton..sedap weyhh..mkn tomyam seepud..ikan kerapu 3 rase..pastu kerabu sutun..hmm..senang cite sume pn seepud la..mmg la time mkn u best..sudhnye..mse dok sembang2..aku dh mcm beruk mak yeh..tergaru2..haramm...gatal siooll..

kul 545 aku dh membawa diri ke hujung dunia..skali cikudin n blik skali..hmm..tertonggok la aku menunggu die kat msjid jamek tuh..tgh2 tgu tu maka timbul la idea2 nk berpeleseran aku..nk jenjalan..trus text cikudin..and idea aku diterima!! woooHoo..!!

memule jln2 je..konon2 nk usha tdung..tp sume ala2 x melatop kebabom je..so..xjd..stkt pegang..pastu kakak tu dtg nk tnye..buat2 angkat tepon.haha..*tlg jgn ikot bontot aku ley x??aku xcurik pn tdung ko nih*

ble kaki msing2 dh mintak ampun..trus msuk sogo..aku biase ar..harus la carik tempat mkn..read duduk..bkn lapar pn..tp kalo dh perot jenis buaye..mmg mkn je la yg di carik.. ajk cikudin mkn..die xmo.. die bli eskrem mcd je.. aku lak gi order itu kyross kebab.. lyn dow..

- ni cikudin.."ko bajet model kyross kebab la..??" -

- hape pnye model murtad nih? mau mkn sundae..pg la lpk mcd..bkn disini.. -

- ini macam baru baguss..chicken kebab aku..sdp! -

- cikudin yg gle slekeh! -

- wah! aksi terlampau. kalah model kat iklan blakang tuh..-

- kami! burp! knyang aku..-

balik aku xmkn pn..dh knyg..ha!!td pn aku de bli ubat slim2..sbb perut aku cam koncit cikit..hik hik hik.. *shh..rahsia..*

ape lak nak jd esok luse??nantikan..aku perlu tdo..otak sudah weng2..

No comments: