amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, April 7, 2010

kisah hot baloon yang tah apape!

its wednesday oredi..mcm cepat je aku rase. esk dah kamis pastu kang jumaat. pastu ape lg.. berjimba2 time. lame dah x cite xtiviti gorjes n kachak kat sini. mmg jrg jmpe ar lately. paling last pun pg makan ramai2. 2 weeks back.

tp xcukup korum. lina gi penang. uti n nozi plak.. hurmm.. i'm not sure knp xde. maybe dorg kat umah kot. bior le..laki bini tu. ade je aktiviti dorg sendiri.

owh ye! 5 of us.. me jojo apis lin n zai went to hot baloon kt putrajaya aritu. ramai gile org okeh! sumpah x tipu. carik parking je dah dekat sejam. pastu lepak x smpai stengah jam..ktorg bla. too crowded. masing2 stakat tgk belon n beli mkanan je kat situ.

arrived!


yessss! motip pegi sane konon2 nak buat shooting berlatar blakangkan baloon..tp.. pas aku tgk gmbar2 dlm tu.. choy!! bnyak muke jojo! gmbr belon ade la 2 ke 3 keping. sioll la..

tu la yg jadik kalo camera bkn kat aku. haah..ye.. camera tu kat zai. aku mase tu plak tersangkut kat kedai kebab! huwaa!! frusttttt...

aku baru igt nak buat cover album air supply. yg banyak2 belon panas tu.. tp nok.. harapan tinggal harapan le jawabnye.. gambar bwh ni pun dah besar punya rahmat dah. wlpn belonnye seketul je.. tp jojo nak jugak menyelit!


blik je dr tmpat org ramai tu. lepak kt fountain bangunan ape ntah. mkn n membebel kat situ beramai2. snap snap gambar yg patut.. sblm blik tu singgah masjid tuk maghrib. pastu pulang ke pandan.

next destination mane lagi..amid ar. port lepak terulung.hahha! kat situ roger nozi n uti. so they join us kat amid.

this is wat happened dat day:

- aku and lin dah siap lame and tgu zai jemput sampai tertido2. janji pelesu btol mamat tu. dr kul 12.. hujung2 kul 4 baru gerak!

- otw pegi zai yg drive. he have new glasses dat day. mcm harry porter! and die juga bergado2 ngan org sebelah yg cube menyelit masuk tnpa signal. damn u kek lapis!

- apis is exploring my jake. playing with the manual shot. he look interested in photography. ade la die nak blaja. not like jojo yang asyik bg alasan nak terberak bile swuh snapkan gambar. padahal die nak masuk dlm gambar skali!

- aku cuba nak bergambar berdua ngan lin but jejantan keberat itu wont allow it happen! damn! tgk betol2.. ade jojo disitu!!


- we had kebab, ayam golek rasamas and air oren. kenyang!

- zai migrain mase nak gi tu. smpai amid je jojo picitkn kepala die where i found it was sweet!

- that day was the day where i found i cudnt live without them. mesti busan hidop aku xde org nak bwk jln2.. *wink!*

kami!

No comments: