amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, April 3, 2010

mimpi ngeri

aku bersiaran dlm kedemaman..
sadis bukan?? xpe..utk menghapuskan dosa2 kecil..
uhuk uhuk!!

lately aku slalu mimpi yang bukan2..
dont know why..mcm seram kan!

ade skali tu aku tido lambat. mlm jumaat mase tu. dok melyn cd..dlm kul 1 baru aku tido. aku mimpi kucing itam lompat kat muke aku. mcm real dowh! tersentak terus aku.. kaki aku tersepak katil..sakit gileeeeeee!!

adik aku yg tido sebelah aku pun terjaga. sbb aku siap menjerit okeh! cool x mimpi mcm tu?? *sape ckp cool die bongok!* jatuh jantung aku sekejap. tp disebabkan mgantuk.. aku malas pk n nak sambung tido balik.


tp tetibe ayah aku masuk bilik tnye knp. see...die pun bley dgr aku menjerit n bunyik kaki aku tersepak katil. just imagine. mmg kuat ye... kaki sgt sakit and berdenyut2. tp aku wat bodo je sbb nak tido. esk je la aku pk.

bile bgn esoknye..nak jln cam biase pn sakit. terhencut2.. mcm hape je aku rase. skali tgk..ambik ko..bengkak nok..siap biru lagi. tetap gigih gi keje ni. sampai opis kak ida tlg ltk minyak panas n urutkan..

mood nak keje pun kurang. so end up aku amik half day. roger cikudin kat s.alam lantas ktorg berjalan2 die sunway piramid. eh! elok trus kaki aku kan! hahahha..

ade skali tu plak..aku mmpi hantu. pun same la. hantu tu mcm menerpa kat aku. bongok tul. suke sgt main terpa2 nih. kali ni pun aku terjaga. berdebar2 gile. siap berpeluh. bile tgk jam kul 6 lebih. so terus la aku bangun. phew!

org kate mimpi ni mainan tido. tp kalo smpai bengkak2 kaki aku.. mainan la pulak kan. cissssss...xpe.. sib baik mimpi. kalo betul2..lebih dr bengkak aku dpt agaknye!

No comments: